Reklama

Nová kampaň Raiffeisenbank podporuje Rychlou půjčku

Na začátku září startuje nová podzimní kampaň Raiffeisenbank podporující Rychlou půjčku, která odměňuje klienty za řádné splácení částkou až 50 tisíc korun. Tento bonus se přitom vztahuje nejen na nové půjčky, ale i na refinancování a konsolidace.

V reklamě znovu nahlédneme do života zkušeného soukromého detektiva Artura. S pomocí Rychlé půjčky od Raiffeisenbank si Artur splní svůj sen a snad získá i bonus v podobě pozornosti krásné Viktorie. Kampaň bude na přelomu září a října letošního roku doplněna o promo eKonta SMART a Podnikatelského eKonta START.

Mezinárodně renomovaný herec Victor Solé, kterému v českém znění propůjčil hlas Michal Dlouhý, opět ztvárnil roli osamělého vlka a životem ostříleného soukromého očka Artura. Nová kapitola Arturova dobrodružství se začne odvíjet v obchodě s hudebninami, kde nabízejí k prodeji saxofon, po kterém Artur již delší dobu touží. V obchodě saxofon pravidelně zkouší a hraje na něj, ale bohužel si ho nemůže dovolit. Během jedné ze svých produkcí zahlédne krásnou Viktorii ztvárněnou Ericou Bigiou. Artur se chce před Viktorií předvést, a proto to tentokrát pořádně rozjede, za což ho však majitel obchodu vykáže. Aby Artur mohl nadále hrát i mimo hudebniny, bude si muset drahý saxofon zakoupit. Jak ale rychle a jednoduše získat peníze na nákup tak drahého nástroje?

RB_kampan

„Odpovědí na Arturův problém je naše Rychlá půjčka, která klienty odměňuje bonusem za řádné splácení, a to ve výši až 50 tisíc korun. Artur si s pomocí Rychlé půjčky saxofon koupí, čímž si splní svůj sen, a možná získá i přízeň tajemné Viktorie,“ říká ředitelka marketingové komunikace Raiffeisenbank Michaela Kuželová.

Spot z dílny kreativní agentury McCann Prague vznikl pod režisérskou taktovkou Gorana Marojeviče. Zlomový okamžik Arturova života pak za kamerou zachytil uznávaný kameraman Jan Velický.

Kampaň na Rychlou půjčku se poprvé objeví v televizi v období od 1. do 20. září, a poté ještě od 26. října do 8. listopadu a od 23. listopadu do 13. prosince. Arturův příběh osloví veřejnost nejen v televizi, ale i v rádiu a onlinu. Mediální plán připravila agentura ZenithOptimedia.

Čtěte také