Reklama

Nová kampaň Raiffeisenbank zavede studenty do Tokia

Raiffeisenbank ve spolupráci s youtubery spustila kampaň zaměřenou na studenty. Ta propaguje eKonto STUDENT a jeho benefity. Nosným prvkem kampaně jsou online videa, ve kterých proti sobě soupeří dva známí čeští youtubeři o cestu do Tokia. Youtubery zapojenými do kampaně jsou MenT a Jmenuju se Martin.

Každý student, který se k youtuberům připojí a splní všechny podmínky soutěže, může získat kromě vedení účtu eKonto Student zcela zdarma i bonus 555 Kč a zároveň vyhrát zájezd do Tokia.

„Kampaně zaměřené na mladou generaci jsou vždy velmi specifické. Nefungují zde tradiční komunikační schémata a kanály, naopak drtivá většina pozornosti mladých lidí je nasměrována do online prostředí. Proto je celá kampaň postavena na digitálních médiích, sociálních sítích a spolupráci se známými youtubery,“ říká marketingová ředitelka Raiffeisenbank Hana Kovářová, a dodává: „Prostřednictvím kampaně Raiffeisenbank challenge představujeme interaktivní formou vlastnosti studentského účtu eKonto Student a zároveň nabízíme výjimečný zážitek v podobě návštěvy youtuberského studia v Tokiu.“

RB_tokio

Kampaň bude probíhat do 31. října letošního roku na webu www.rbchallenge.cz a na sociálních sítích (Facebook, Twitter a Instagram). Vyhlášení vítěze, který vyrazí do Tokia, se uskuteční 2. listopadu 2016.

Odkaz na úvodní video: https://www.youtube.com/watch?v=WWBh3KIlW8w

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *