Reklama

Nová věrnostní akce PENNY cílí na milovníky dobrého jídla

Společnost Penny Market spouští novou věrnostní akci „Celé Česko peče v nejlepší formě“, která je zaměřená na vaření a pečení. V období od 31. 3. do 27. 7. 2016 mají zákazníci možnost za každých 200 Kč nákupu získat jeden bod do sběratelské karty.

Po dosažení hranice 35 bodů mohou uplatnit slevu až 98 % na výrobek značky Fontignac, s 10 nasbíranými body získají slevu až 72 %.

Podle průzkumu společnosti Médea Research, který proběhl exkluzivně pro Penny Market, se zapékaná jídla těší v Česku veliké oblibě; 94 procent Čechů má rádo zapékaná jídla. Minimálně jednou týdně je doma připravuje třetina populace České republiky.

„Průzkum dále ukázal, že 78 procent z nás upřednostňuje kuchyňské doplňky sladěné do jedné barvy a že nejoblíbenější barvou je modrá. Jsme rádi, že jsme se nádobím Fontignac trefili do vkusu našich zákazníků,“ vysvětluje Zlata Ulrichová, Head of Strategic Marketing společnosti PENNY.

Prvních 150 000 zákazníků, kteří v prodejnách Penny Marketu uskuteční nákup v hodnotě nad 700 Kč, získá zdarma jednu zapékací misku vhodnou například pro přípravu skořicového créme bruleé s medem nebo mandlového čokoládového dortíku.

penny_peceni

Akce „Celé Česko peče v nejlepší formě“ bude podpořena spoty v Rádiu PENNY live, POS materiály v prodejnách a mediální kampaní v tištěných a on-line médiích.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!