Branding

Nová vizuální identita výrobce plechových hraček Kovap

Tradiční český výrobce plechových hraček, firma Kovap, mění logo. Nový design působí čistě a moderně, nechybí ale ani retro prvek v podobě ikonického červeného traktoru. Populární mechanické hračky se s novým logem představí na lednovém mezinárodním veletrhu Spielwarenmesse v německém Norimberku.

„Již tradičně se společnost Kovap zúčastní lednového veletrhu Spielwarenmesse, kde představí nejen své produkty, ale také nové logo,“ říká jednatel společnosti Pavel Ježek. Zbrusu nové logo působí designově velmi moderně a čistě, ale stále v sobě zachovává retro nádech v podobě ikony traktoru. „Červený traktůrek je pro firmu Kovap typickým produktem, proto bylo od začátku jasné, že v novém logu nesmí chybět,“ pokračuje Pavel Ježek. Navíc traktor osloví nejen děti, ale i dospělé, kteří si s mechanickými hračkami Kovap hráli už před lety. Tři zářezy na masce traktůrku symbolizují tři generace, pro které jsou plechové hračky Kovap určeny.

K firmě Kovap byla přikoupena také společnost Kaden, která v minulosti tvořila s Kovapem jeden podnik. Kaden je firma vyrábějící modely automobilů, vojenských vozidel, stavebnic a kovových dílů. Úspěšná spolupráce z minulosti tak pod novým vedením znovu ožívá. Pracuje se na novém logu i pro zmíněnou firmu Kaden a v lednu bude spuštěn nový e-shop v moderním designu. „Vzniká kompletně nový vizuální styl společnosti,“ říká Pavel Ježek a dodává, že bývalý vlastník společnosti Kovap, Lubomír Hošek, se i nadále na chodu firmy podílí jako nositel know-how a firemní tradice.


Blížící se účast na mezinárodním veletrhu hraček jen dokazuje kvalitu a oblíbenost produktů, a to nejen na tuzemském trhu. Ruční výroba malé firmy z Náchodu je stále víc populární u zahraničních turistů, kteří si plechové hračky pořizují jako suvenýr z České republiky.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *