Branding

Nová vizuální identita značky RIMOWA

Společnost RIMOWA představuje u příležitosti nadcházejícího 120. výročí značky novou vizuální identitu. Stejně jako jsou kufry RIMOWA pověstné pro svoji odolnost a spojení toho nejlepšího z německé technologie a řemeslné výroby, nové logo ztělesňuje DNA značky a jejího propojení tradice s inovací.

S cílem nejenom oslavit důležité výročí, ale také vytvořit image stejně výraznou a moderní, jako jsou samotné kufry, nová vizuální identita je výsledkem spolupráce mezi dvěma designovými studii – německým Bureau Borsche a londýnským Commission Studio. Za její vizí stojí CEO společnosti Alexandre Arnault a Hector Muelas, který má jako Chief Brand Officer značku na starosti. Vizuální identita nejenom vzdává hold dlouhé historii a dědictví společnosti, ale přináší také stylový a nadčasový základ pro budoucí aktivity firmy.

Pro logo vybralo studio Bureau Borsche praktické bezpatkové písmo, které se stane novým typografickým jazykem značky. Jednoduché a decentní linie písma odrážejí funkční luxus vlastní kufrům RIMOWA, jeho univerzálnost odkazuje na všestranné využití do budoucna. Nový monogram slouží jako připomínka silného propojení s Kolínem nad Rýnem, kde RIMOWA vznikla. Dva vrcholy uvnitř monogramu reprezentují kultovní věže kolínské katedrály, které obklopuje obrys kufru.

Vedle loga a monogramu je koncept doplněn o řadu dalších vizuálních nástrojů, které ctí dědictví společnosti: barevná paleta černé, bílé a šedé slouží jako ukázka dlouhodobé víry značky v to, že méně je více, stejně jako v případě čistého designu hliníkového kufru, který byl poprvé vyroben firmou RIMOWA v roce 1937. Svislé vzorování, vyvedené napříč všemi tištěnými materiály a předměty, vychází z drážkovaného designu, jež se na kufrech RIMOWA objevil v roce 1950 a od té doby je jejich nedílnou součástí. Variace drážkovaného vzoru jsou jemně vyraženy na uživatelském manuálu, visačkách a dokonce v podobě vodoznaku na tiskovinách. Nový branding bude využit napříč všemi touchpointy značky, které byly kompletně přepracovány s důrazem na využité materiály, konečnou úpravu a mechanismy: dárkové sady, papírové tašky, manuály, záruční listy, visačky na kufrech nebo sáčky na tekutiny. RIMOWA tak nabídne komplexní a jednotný branding ladící s kvalitou zavazadel.

Nová vizuální identita RIMOWA bude od ledna 2018 postupně během roku začleňována do komunikace a na všechny nové produkty.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *