On-line

Nové Flowee startuje s kampaní ve formě „outdoorového twitteru“

Flowee.cz se nově profiluje jako „Médium nového světa“ a soustředí se na inovaci ve všech oblastech napříč tématy od životního stylu, přes technologie či byznys až k politice. Oslovuje bonitní, vzdělanou, kosmopolitní cílovou skupinu.

Flowee se zabývá životním stylem, uměním i byznysem a politikou. Inovace, inspirace, inteligence jsou jeho klíčové pojmy. „Jsme nenapravitelní optimisté,“ říká ředitel Flowee Jan Müller, který v médiích v čele různých redakcí působí od poloviny 90. let. „Věříme, že svět to nejlepší teprve čeká. A Flowee se zabývá změnou na všech úrovních našeho života.“

Kampaň zasáhne cca 90% cílové skupiny čtenářů Flowee. Je navržena ve dvaadvaceti variantách různých sloganů. „Jsou to věty, které vedou na titulky článků na Flowee. Nějakým způsobem odrážejí současné dění a trendy, říká Jan Müller.
Například titulkem „Taxikáři, uber!“ nebo „2018-EU=1948,“ nebo „Přestáváme stárnout“. „Kampaň tak funguje jako médium sama o sobě. Je to vlastně outdoorový twitter.“

Flowee uvádí na český mediální trh žánr „explainers“, tedy články a videa, které vysvětlují stále větší propojenost moderního světa. Reflektuje je i nové motto Flowee: Svět nepotřebuje více informací. Svět potřebuje vysvětlovat.

„Naším záměrem není duplikovat zdejší zpravodajské weby a chrlit kvantitu textů. Snažíme se dění ve společnosti vysvětlovat z většího odstupu a s dobrými autory hledat vysvětlení, proč se věci mění a co to pro nás znamená. Pointa není čtenáře děsit, ale naopak uklidnit, inspirovat a vybavit informacemi, aby mohl svůj život vést moudře,“ dodává šéfredaktorka Flowee Nora Grundová.

Vydavatelé Flowee se zajímají o vstup i do dalších subjektů na online trhu. „Mohou to být velké mediální domy i menší progresivní média nebo digitální agentury,“ říká Jan Müller a dodává: „Chceme oslovit publikum jiným způsobem a využít situace na mediálním trhu, která přeje novým projektům. Svět médií se mění každý rok – současní lídři trhu mohou hrát zítra druhou ligu. A naopak dnešní inovátoři mohou být zítra velmi silní,“ komentuje plány Jan Müller.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *