Služby

Novinka v monitoringu promočních aktivit

Ipsos Leaflet Monitor a Ipsos Leaflet Microscope jako nástroje pro sledování a analýzu promočních aktivit ve vybraných obchodních jednotkách a kategoriích produktů – jsou funkční od července 2013 – jak na území České republiky, tak ve Slovenské republice.

Martin Boček – Business Development Director Ipsos ČR,SR – ke startu projektu dodává: „Stále více vidíme u našich klientů, že promoční aktivity nabývají na síle z hlediska vlivu na jejich prodejní výsledky. Proto jsme se v Ipsosu rozhodli, že pro Vás – pro účastníky trhu, pro zainteresované strany – každý měsíc připravíme zcela zdarma report Leaflet Monitor, případně zpracujeme detailnější Leaflet Microscope.“

Leaflet Monitor je zaměřený na celkové zpracování základních promočních parametrů napříč všemi vybranými obchodními jednotkami a kategoriemi produktů – měl by tak postačit na „hrubý“ přehled o těchto aktivitách v retailu a je poskytován naším obchodním partnerům zcela zdarma.

Leaflet Microscope slouží jako nástroj více detailní analýzy v rámci vybrané produktové kategorie. Tato část je na rozdíl od Leaflet Monitoru zpoplatněna. Cena je vždy stanovena na základě konkrétního zadání od klienta.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *