Obchod

Nový nápoj Frisco Night láká svým elegantním vzhledem

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírky či různé party.

Pro komunikaci nové příchutě v off-trade kanálu využil výrobce originální pojetí dočasného stojanu navrženého a vyrobeného společností DAGO, s.r.o. Ten láká například v prodejnách Billa, Tesco, Albert nebo COOP na atmosféru noční párty a k umocnění zážitku využívá skutečnou disco kouli.

Nápoj Frisco Night přináší novou příchuť Okurka & máta spolu s vyšším obsahem alkoholu – 7 % namísto 4,5 %. Plzeňský Prazdroj tím reaguje na skutečnost, že cílovou skupinu představují aktivní ženy do 35 let, které Frisco pijí na klubových večírcích nebo domácích party. Z toho důvodu využil pro uvedení nové příchutě v off-trade kanálu originální provedení dočasného POP média. Společnost DAGO se rozhodla pojmout stojan pro Frisco Night tak, aby ladil s jeho pojetím jako stylového doplňku každé noční párty. Ten láká na atmosféru nočního života a k jejímu umocnění používá i skutečnou disco kouli.

„Vycházeli jsme především z elegantního a prémiového designu značky, který osloví především ženy a chtěli jsme je v místech prodeje překvapit,“ vysvětluje přípravu kreativního návrhu Jana Waldhansová, senior project manager společnosti DAGO. Radka Hejduková, project manager společnosti DAGO doplňuje: „Na prodejní stojan jsme pro maximalizaci impulzního potenciálu využili také tematickou „call-to-action“ výzvu „Vychutnej si všechny barvy noci.“ Zároveň jsme jednotlivé police barevně odlišili podle jednotlivých variant Frisca, abychom zákazníky co nejlépe orientovali a také je na první pohled inspirovali nabídkou všech nových příchutí.“

Výsledná podoba stojanu má schopnost zaujmout nakupující zákazníky, stimulovat jejich emoce a pocity a navnadit je na produkt a moment jeho spotřeby. Specifická barevnost polic a decentní tělo stojanu doplněné o klíčový vizuál mladé dívky a zmíněnou disco kouli, přináší výrazné odlišení od běžných stojanů, se kterými se zákazníci obvykle v této produktové kategorii setkávají. Celé ztvárnění také vhodně navazuje na nadlinkovou komunikaci a pokouší se sklízet v prodejnách, co bylo zaseto do srdcí zákazníků mimo ně.

DAGO_Stojan_Frisco_Night

Úspěch nové podoby stojanu potvrzuje i Lucie Vaverová, shopper marketing specialista z Plzeňského Prazdroje: „Disco koule perfektně přiláká pozornost nakupujících a stylovou formou tak podporuje novinku Frisco Night i celý redesign značky“. Zároveň dodává: „Z trhu máme na nové stojany Frisco velmi pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků.“.

Společnost DAGO vyrobila a dodala celkem 715 stojanů, z čehož 252 mělo 3D disco kouli, ve zbytku byla ztvárněna ve 2D. Do prodejen byly tyto stojany umístěny v listopadu loňského roku a můžete se s nimi potkávat doposud.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *