Výzkum trhu

Nový název a komplexnější nabídka: GfK Entertainment

Společnost GfK oznámuje, že společnost media control GfK INTERNATIONAL GmbH od 21.3.2014 funguje pod názvem GfK Entertainment.

Společnost GfK Entertainment je partnerem zábavního průmyslu a poskytuje žebříčky a informace o trhu s knihami, hrami a videi i návštěvnosti kin. Vzhledem k různorodosti nových digitálních distribučních kanálů a rozvoji komunikace prostřednictvím sociálních médií rozšiřuje společnost GfK svou produktovou nabídku a bude do budoucna nabízet ještě komplexnější poznatky o aktuálních trendech na trhu.

Nový název GfK Entertainment představuje rozšířenou nabídku pro zákazníky a pomůže posílit mezinárodní charakter svého podnikání.

Dr. Mathias Giloth, odpovědný výkonný ředitel společnosti, vysvětluje: „Našim cílem je vyvozovat z velkých objemů dat smysluplné poznatky. Nový název GfK Entertainment reflektuje rozšířenou nabídku produktů pro zákazníky a odlišuje nás od všech ostatních hráčů na trhu. Jako přední světoví specialisté na výzkum trhu v oblasti zábavního průmyslu můžeme zákazníkům nabídnout globální řešení aplikovaná na místní trhy. V rámci nové značky GfK Entertainment budeme stejně jako v předchozích deseti letech spolupracovat se svými partnery a poskytovat informace o zábavním průmyslu tak, abychom co nejlépe vyhověli potřebám zákazníků.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *