Sony spouští 1. listopadu 2014 novou televizní kampaň s odkazem „Náš nejhezčí obraz“ na podporu prodeje série oceněných 4K Ultra HD televizorů BRAVIA od cenově nejdostupnějšího modelu X85 přes high-end X9 až po zakřivený S90. Kampaň v TV, kinech, outdoorových plochách, tisku a onlinu potrvá do konce prosince 2014.
Spot, vytvořený režisérskou dvojicí Leila a Damien de Blinkk s kreativní agenturou adam&eve DDB, zachycuje čistou přírodní a hypnotizující krásu velkých bublin, které postupně zamrzají vlivem teplot pod bodem mrazu. Spot vznikl v zasněženém lese blízko kanadského Whistleru a zaznamenává bubliny v rozlišení 4K (čtyřikrát více detailu než Full HD), díky kterému divák vidí, jak studená zima postupně „maluje“ na bubliny nádherné ledové obrazce, dokud se neroztříští. To vše do nejmenšího detailu.
Při spotu nepoužili filmaři žádné speciální efekty. Celý proces zamrzání je přirozený a nasnímaný v reálné podobě. Leila de Blinkk řekla: „Byli jsme uneseni krásou složitých obrazců, které vznikaly při nízkých teplotách. Detaily, které nám ukázaly záběry díky 4K rozlišení nám doslova odhalily nový svět, o kterém jsme neměli ani tušení.“
„Chtěli jsme navázat na nezapomenutelné spoty značky Sony k televizorům BRAVIA. Tentokrát jsme vsadili na přirozenou krásu, která reálně přibližuje zážitek ze sledování obrazu na televizorech Sony 4K Ultra HD,“ vysvětluje Gildas Pelliet, šéf marketingu Sony Europe a dodává: „Lidé se v Sony centrech budou moci na 4K televizorech na vlastní oči přesvědčit, jakou úroveň detailu, kontrastu a živých barev jim nabízí procesor X-Reality PRO v kombinaci s exkluzivní technologií obrazovek TRILUMINOS. Také si myslím, že velmi vhodně vybraná hudba, která dokonale vyjadřuje emoce filmu, dokládá, že Sony 4K je nejen o špičkovém obrazu, ale také nabízí i špičkový zvuk.““
Reklamní spot podkresluje interpretace Rihanniny písně „Diamonds“ od Josefa Salvata. Tento mladý hudebník pod hlavičkou Sony Music vydal 22. září své debutové EP In Your Prime.