banner_left
banner_right
Služby

Nový startup HepyBee je efektivnější než asistentka

Startup HepyBee vznikl jako služba poskytující adekvátní náhradu asistentky sedící v kanceláři na HPP. Asistentky HepyBee si klient objedná telefonicky nebo online na základě svých požadavků. Každý asistent se poté setká s klientem, kde si s ním nastaví plán činnosti.

Služba zajišťuje denní chod kanceláře a vyřizování potřebné každodenní agendy bez fyzické přítomnosti asistentky.

Každý klient dostane svého HepyBee asistenta, jež má za sebou tým lidí, který s nimi na úkolech pracuje. V podstatně kratším čase je vyřízeno podstatně více úkolů a najednou. „Potřeby klienta jsou hodně individuální. Někomu vyřizujeme pouze emaily, plníme kalendář schůzkami a připravujeme různé podklady pro jeho činnosti. Jiným se ale staráme o webové stránky, spravujeme sociální sítě nebo připravujeme portfolia pro jeho schůzky s dalšími klienty.“ říká jeden ze zakladatelů Oskar Borhy. „Naši asistenti pomohou klientovi s čímkoliv. Od rutinní a nezáživné administrativy, přes zajišťování cest a dopravy až po marketing. Pokud chce od nás klient např. objednat oběd, vyvenčit domácího mazlíčka anebo přivolat údržbáře, i to není žádný problém.“ dodal druhý zakladatel Jiří Vostrý.

Oproti běžným asistentkám v kanceláři ušetří klient s HepyBee na mzdových nákladech, za prostory, kancelářském vybavení a dalších položkách, které jsou jinak potřeba. V současné době cílí HepyBee nejvíce na začínající firmy/startupy. „Rádi bychom s klienty budovali osobní vztahy a dlouhodobější spolupráci. Chceme, aby se k nám rádi vraceli a byli spokojeni nejen pro profesní stránce.“ říká Oskar Borhy.

Služba klientovi garantuje 100% vyřízení. Nestane se tedy, že by kvůli nemoci nebo dovolené nebyl jeho požadavek splněn. Každý asistent je ihned plně zastoupen a připraven převzít úkoly od klienta.

Krátce po spuštění se startup HepyBee těší velkému zájmu klientů. Týdně přijímají desítky objednávek. Jejich služby využívají i známé české hvězdy. „Rád podporuju nové projekty a tato služba mi přišla velmi zajímavá. Asistentka, která mi byla přidělena, spolehlivě plní úkoly za velmi krátkou dobu. Dost mi to tak ulehčuje práci. Jsem s HepyBee opravdu spokojený.“ říká známý herec a moderátor Jan Kraus.

V současné době nabízí HepyBee dva základní tarify, které upravuje podle potřeb klienta. Tarif Start funguje po – pá od 9 do 17 hod. Jeho cena je 9900 Kč. Obsahuje vyřízení emailu, telefonů, pošty, online marketing + 10 hodin měsíčně na ostatní činnosti (vyřízení úřadu, vypracování prezentací, tabulek, dokumentů a různé pochůzky). Tarif Business stojí 15 900 Kč. Obsahuje stejné činnosti + 48 hodin na ostatní činnosti a 8 hodin na úklid kanceláře.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *