banner_left
banner_right
Public relations

O značku Möller’s se postará Havas PR

Letos na podzim vstoupila na český trh tradiční norská značka rybího oleje Möller’s. Své produktové PR svěřila pražskému Havasu. Hlavním cílem komunikace je představit produkty Möller’s na českém trhu a navázat na úspěchy v Norsku, kde je dlouhodobě nejoblíbenějším brandem v oblasti potravinových doplňků omega-3 u tamních spotřebitelů.

„Rybí olej Möller’s je součástí každodenního ranního rituálu většiny Norů, kteří si na podporu imunity dávají lžičku rybího oleje z tresčích jater. Rádi bychom o účincích, ale i o chuti rybího oleje přesvědčili také české spotřebitele. Výrobky Möller’s v posledních letech pravidelně vítězí v soutěži Superior Taste Award (ocenění Výjimečné chuti), kterou zastřešuje Mezinárodní institut chuti a kvality v Bruselu, v jehož porotě zasedají i kuchaři s oceněním michelinské hvězdy. Budeme tak Čechům nabízet rybí olej příjemné chuti a bez silného rybího aroma, se kterými si Češi spojují rybí tuk z dřívějších dob,“ říká Ivana Maršáková, Product Group Manager značky Möller’s.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *