Tradiční česká značka Poděbradka přichází na léto s novým reklamním spotem. Chystaná kampaň tematicky navazuje na ikonickou reklamu s dívkou na kole. Značka ve spotu představí pro nadcházející léto i dvě novinky ze své úspěšné řady ochucených minerálních vod – Poděbradku s ovocnou příchutí malin a bílých hroznů. Rozšíření produktového portfolia doprovodí i redesign etiket.
Letní uvolněná atmosféra plná slunce, pestrých barev, úsměvů a lahodného osvěžení – nejen ta dýchne na diváky z chystaného reklamního spotu tradiční minerální vody Poděbradka. Značka se po úspěšných reklamách z Chorvatska navrací k původnímu oblíbenému motivu dívky na kole. Spot vzniknul pod taktovkou režiséra Karla Janáka, mezi jehož nejznámější počiny patří filmy Snowboarďáci, Rafťáci nebo Ro(c)k podvraťáků.
„Příběh Poděbradky je velmi poetický. Navazuje na původní reklamu na Poděbradku, která byla hodně úspěšná. Jen v tomto případě už nejezdí městem samotná dívka. Tentokrát totiž sváží lidi z celého městečka na jednu takovou akci připomínající zahradní slavnost. Až na konci se dozvíme, že ta akce je její vlastní svatba a ona si na ni, coby nevěsta, přivezla hosty. Celý příběh propojuje právě Poděbradka. Na to, jestli se naše hrdinka dočká šťastného konce a řekne si se svým nastávajícím zamilované „ano“, si ale budeme muset počkat,“ přibližuje děj reklamy Janák.
Na pozadí příběhu hraje původní, dnes již zlidovělá a pro Poděbradku typická chytlavá melodie, kterou doprovází text pocházející z pera populárního českého textaře Jana Vodňanského. Pěvecký hlas písni tentokrát propůjčila Šárka Vaculíková, talentovaná herečka v současnosti známá především ze seriálu Ulice. Na účinkování ve spotu kývla například česká herečka Vlasta Peterková, která se zhostila role babičky hlavní protagonistky.
Děj reklamy se odehrává v prostředí malebného českého městečka, jehož kouzlo dokresluje celkovou atmosféru spotu. „To místo má úžasnou energii. Sice nám trošku zatrnulo, když jsme se dozvěděli, že má naše hrdinka, kterou je křehká dívka, vozit lidi na kole po vydlážděném městečku, herci ale vše zvládli a troufám si říct, že výsledek stojí za to. Poslední hraný záběr jsme dotočili přesně se západem slunce. Bylo to o fous, ale stihli jsme to,“ popisuje průběh natáčení Janák. Kreativní zpracování spotu je dílem milánské agentury Arnold. Produkci zajišťuje agentura Moloko film. Spoty se v televizním vysílání poprvé objeví 16. června.