Marketing

Ocenění TOP In-store realizace měsíce června 2017 získala kampaň 4 paletový ostrov JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc červen 2017 se jednoznačným vítězem stala s drtivým náskokem realizace 4 paletový ostrov JOJO.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem červnových realizací se stala u porotců s velkým náskokem kampaň 4 paletový ostrov JOJO, která z POS prvků využila 4 paletovou dekoraci. Tato vítězná kampaň probíhala po celý červen 2017 v řetězci Globus. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko s.r.o., kreativní agenturou atta creative, s.r.o. a realizátorem společnost Authentica, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,27 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 8,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 8,3 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,5 bodů.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *