Marketing

Ocenění TOP In-store realizace měsíce května 2018 získala kampaň Savo

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc květen 2018 se vítězem stala realizace Savo. V tomto měsíci bylo přihlášeno, stejně jako v minulém kole, 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s velmi nepatrným náskokem kampaň Savo, která za POS materiály použila CB, mega podlahovou grafiku a shelfstopper v řetězci Ahold. Zadavatelem realizace byla společnost UNILEVER ČR, spol. s r.o. a realizátorem společnost POS Media Czech Republic s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,03 bodů z maxima 10 bodů, přičemž vyhrála jen o 0,03 bodu, což je historicky nejmenší rozdíl soutěže. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala kampaň stejné ohodnocení 6,8. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,3 bodů.

„Tento měsíc jsme měli možnost vidět hodně dobře odvedených ale současně standardních prací.,“ shrnuje své postřehy Alexandr Stojčev. „Chybí mi zde práce, která by mi utkvěla v paměti a chtěl bych se k ní vracet a brát si z ní inspiraci do budoucna. Což je velká škoda, instore prostředí nabízí mnoho výzev, jak se spotřebiteli komunikovat. Můj osobní vítěz tento měsíc je Kingswood, který těží z velmi dobře udělané ATL kampaně a vizuál rozpracovává i v retailu.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *