banner_left
banner_right
Marketing

Ocenění TOP In-store realizace měsíce ledna 2019 získala kampaň Dekorace regálového čela BIG SHOCK

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Prvním vítězem v roce 2019 se za měsíc leden stala realizace Dekorace regálového čela BIG SHOCK.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 6 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s velkým náskokem kampaň Dekorace regálového čela BIG SHOCK, která v řetězcích Globus, Albert a Terno za POS materiál použila dekoraci regálového čela z kartonu. Zadavatelem realizace byla společnost Al-Namura s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem byla společnost DAGO. s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,00 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 6,5 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 7,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,5 bodu.

Lednové realizace hodnotila porota v počtu šesti osob, přičemž poprvé hodnotili dva noví porotci. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

„Těžko přehlédnutelná realizace v kombinaci s výraznou barevností pomáhá dobré viditelnosti produktu,“ hodnotí Petr Majerik.

„Pěkné, hezky tematicky provázané, a i celkové zpracování na tom nic neubírá,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

„Výrazné a zajímavé. Realizace upoutá pozornost k produktu,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

„Netradiční kreativní pojetí realizace. Je zajímavá a poutavá,“ konstatuje Blanka Bukovská.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *