Marketing

Ocenění TOP In-store realizace měsíce prosince 2019 získala kampaň Vystavení pro Tullamore Dew

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství s velkým náskokem kampaň Vystavení pro Tullamore Dew. Tato kampaň, která za POS materiály použila Paletový ostrov a shop-in-shop, probíhala v prosinci 2019 v řetězcích Makro, Albert, Tesco a Globus. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o. Kreativní agenturou a zároveň i realizátorem byla společnost DAGO s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,53 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,2 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 8,8. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,6 bodu.

Prosincové realizace hodnotila porota v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Nápaditá realizace, efektní, estetická, koresponduje s produktem,“ říká Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

„Nejlepší řešení měsíce,“ zhodnotil ve stručnosti vítěznou realizaci Petr Majerik.

„Když ve mně vystavení vzbudí chuť sednout si a nalít si skleničku, tak je to dobře,“ říká Milan Drozen ze společnosti CZECH PROMOTION. „Pěkné, tematické… za mě prst nahoru.“

„Luxusní prostor na obchodě, který ale není zaplácaný brandem a samotnými produkty, čisté, umírněné a velmi vkusné,“ hodnotí vítěznou realizaci Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

„Na jednu stranu je super, že Tullamore Dew zainvestovala a udělala něco takového,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Na druhou stranu mi vadí, že podium přímo odrazuje od toho, si na křesílka sednout a produkt je „odstrčený“ někam bokem od samotného vystavení. Když už dělám posezení, lidé by si zde měli opravdu sednout a užít si ten pocit, a ne jen projít okolo.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *