Marketing

Ocenění TOP In-store realizace měsíce srpna 2018 získala kampaň Jednopaletové vystavení Kofola

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc srpen 2018 se vítězem stala realizace Jednopaletové vystavení Kofola.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců s velkým náskokem kampaň Jednopaletové vystavení Kofola, která v řetězcích Globus, Ahold a Hruška za POS materiály použila jednopaletové oboustranné vystavení z kartonu s vrstvenými 3D prvky. Zadavatelem realizace byla společnost Kofola, a.s., kreativní agenturou a realizátorem společnost DAGO, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,07 bodů z maxima 10 bodů, přičemž vyhrála o plných 0,8 bodu. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 8,2. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,0 bodu.

„Jednoduché, poutavé a odpovídá celkové marketingové komunikaci značky,“ hodnotí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).
„Nevypadá to vůbec špatně a celkově to dokáže oživit prodejní plochu a přilákat cílovou skupinu zákazníků,“ říká Václav Koukolíček, ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Kreativní, hravé, efektní,“ hodnotí stručně, ale výstižně Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.
„Provázání na zbytek kampaně, viditelnost, netradičnost, vysoký stop efekt,“ vyjmenovává Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Prostě samá plus.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *