Společnost Oriflame Česká a Slovenská republika představuje novinky pro rok 2014. Kromě rozšíření portfolia o další řadu dekorativní kosmetiky odtajňuje tvář značky. Tou bude v Česku světová top modelka Tereza Maxová.
Oriflame uvádí na trh dekorativní kosmetiky novou řadu The One. Ta obsahuje přes 30 různých kosmetických produktů, které lze mezi sebou kombinovat. Celkem jsou rozděleny do třech kategorií: každodenní krása, intenzivní líčení a dlouhotrvající líčení. „Při navrhování jsme se inspirovali nejnovějšími módními trendy i tajnými tipy kosmetických expertů, takže ženám přinášíme výrobky, které se dokonale hodí k líčení pro každou příležitost, “ vysvětluje Zuzana Machová, ředitelka Oriflame pro Českou a Slovenskou republiku.
Řada The One uspěla na Fashion Week ve Stockholmu a v Moskvě, kde ji testovali vizážisté na modelkách. Oriflame se pro rok 2014 stal dokonce hlavním partnerem těchto přehlídek. K uvedení na domácí trh byla přizvána i módní návrhářka Dominika Sedláčková – ta pro řadu vytvořila 8 exkluzivních modelů plesových a koktejlových šatů. „Dominika je velký talent, jak dokazuje svými návrhy pro Ivu Kubelkovou, Martinu Kociánovou nebo Andreu Kalivodovou. Díky luxusním modelům nám pomohla doladit hlavní téma kampaně, tedy propojení módy s kosmetikou,“ doplňuje Machová. The One nahrazuje kosmetiku Oriflame Beauty. V katalozích se začne objevovat od 25. března.
Novou reklamní kampaň Oriflame startuje i se světovou top modelkou Terezou Maxovou, která se pro rok 2014 stala tváří značky v České republice. „Jsem moc ráda, že Tereza přijala naši nabídku, protože je to nejen fyzicky krásná žena, ale také žena s velkým srdcem. V rámci projektu Oriflame dětem s ní úspěšně spolupracujeme už od roku 2001. Volba proto byla jednoznačná,“ říká ředitelka Oriflame Machová. Ve vizuálech, které realizovala agentura Konektor, hraje kromě modelky hlavní roli švédská příroda. Kampaň Terezu zachycuje v proměnách ročních období, čímž dokonale vystihuje svůj hlavní motiv, tedy souznění ženské krásy s přírodní.