Zájem českých firem o normy marketingu jakosti roste
Až dosud převažoval počet certifikovaných firem podle mezinárodních norem ISO řady 9000 zejména ve strojírenství, elektrotechnickém a elektronickém průmyslu; významný je podíl automobilového průmyslu, kde se však uplatňují více Celý příspěvek →
Úspěšná reklamní kampaň pro ´Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR´
Zapojení internetového portálu Seznam.cz do reklamní kampaně na oblíbenou anketu Nejoblíbenější automobil roku 2002 v ČR přineslo proti loňsku více než pětinásobek hlasů z internetu. Celý příspěvek →
Ivan Bureš – Pavel Řehulka: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka
Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem – zvýší finanční výkonnost firmy a dlouhodobě posílí její postavení na trhu, neboť Celý příspěvek →
Harry Potter ovládl nákupy na internetu
Podle průzkumu společností Ernst & Young a Kelkoo mělo 32 % z celkového počtu Britů, kteří nakupovali hračky přes internet během vánočního období, zájem o hračky s tématikou Harryho Pottera. Celý příspěvek →
Nový zákon o regulaci reklamy (3.)
I v třetím dílu našeho seriálu, co přinese novela zákona o regulaci reklamy, kterou právě projednává Poslanecká sněmovna se zaměříme na regulaci reklamy u některých druhů zboží, konkrétně u potravin, kojenecké výživy, zbraní a střeliva. Celý příspěvek →
Siemens prodal 730 000 telefonů v roce 2001
Společnost Siemens, divize ICM D oznámila výsledky prodeje mobilních telefonů GSM v kalendářním roce 2001. V průběhu tohoto roku bylo prodáno téměř třičtvrtě milionu mobilních telefonů GSM značky Siemens. Celý příspěvek →
SIMAR bojuje o prestiž a pověst výzkumu trhu
SIMAR. Pod tímto názvem založilo několik z nejvýznamnějších agentur výzkumu trhu v roce 1994 profesní sdružení. Hned na začátku si stanovily řadu úkolů, které směřovaly jednak „dovnitř“ sdružení, formulujících Celý příspěvek →
Panasonic přestavuje detektor plastů
Japonská společnost Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. (MEI), známá především svými výrobky značek Panasonic a Technics, vyvinula nový detektor pro použití při třídění a recyklaci plastických hmot, který dokáže Celý příspěvek →
Působí reklama na koupi novin a časopisů?
Reklamu na nějaký tištěný titul – noviny nebo časopisy v poslední době slyšely nebo viděly téměř dvě třetiny obyvatel ČR. Nejčastěji se občanům ČR spontánně vybaví reklama na časopis ANO a Vlasta a deník Super. Celý příspěvek →
Jak poznat toho pravého čili rozhodování na stromech
V běžném životě se to řeší rozumem nebo citem: ať už jde o výběr značky kartáčku na zuby nebo životního partnera, počítač nám příliš nepomůže. V manažerském a marketingovém rozhodování ovšem je dobré, přijde-li na pomoc statistika. Celý příspěvek →
Na elektronickém tržišti Intelligo bylo za 9 měsíců poptáno zboží téměř za 55 miliónů Kč
Od dubna loňského roku, kdy byla spuštěna nová verze elektronického tržiště Intelligo pro business to business obchodování, bylo na tomto tržišti prostřednictvím služeb Poptávky, Výběrová řízení a Aukce poptáno zboží v celkové hodnotě 54,7 miliónu korun. Celý příspěvek →
Intel oznamuje výsledky za čtvrté čtvrtletí a za celý rok
Společnost Intel Corporation oznámila příjmy za čtvrté čtvrtletí 7,0 miliard USD, což je o 7 procent více než v předcházejícím období a v meziročním srovnání o 20 procent méně. Čistý zisk ve čtvrtém čtvrtletí bez nákladů Celý příspěvek →
Proč nakupujeme?
Současné výzkumy maloobchodního prostředí prokazují, že více než polovina nákupů (60 – 70 %) v amerických supermarketech probíhá neplánovaně, resp. že zákazníci se v rostoucí míře začínají rozhodovat o tom, co si koupí, až přímo v obchodě. Celý příspěvek →
Konference o rozvoji obchodu v ČR: Přípravy vrcholí, registrovány jsou již čtyři stovky účastníků
Konference o rozvoji obchodu v ČR, tradiční odborné a společenské setkání nejvýznamnějších obchodních firem a jejich partnerů, je i ve svém 8. ročníku středem pozornosti odborné veřejnosti. Celý příspěvek →