Budoucnost reklamy leží v personifikaci
Většina z nás na reklamu nereaguje příliš nadšeně. Považuje ji za něco vtíravého, něco, co narušuje naše soukromí, co nás obtěžuje a otravuje. U reklam v televizi tak řada lidí odchází si udělat kávu, přepíná na jiný program. Celý příspěvek →
Nová Eurotel Kombi SIM karta
Společnost Eurotel Praha, spol. s r.o., představuje novou Eurotel Kombi SIM kartu, která díky unikátní technologii umožní svému majiteli využívat na jedné SIM kartě dvě na sobě nezávislá telefonní čísla. Celý příspěvek →
Proces rozhodování zákazníka
Marketingové oddělení by mělo znát maximum z oboru, ve kterém pracuje. Výrobek, trh, konkurenční výrobky a v neposlední řadě také toho, kdo výrobky kupuje, tedy zákazníka. Celý příspěvek →
Prodej osobních automobilů v ČR
Podle údajů domácích výrobních a oficiálních dovozních firem se za leden až září 2001 prodalo na českém trhu 113 223 ks nových osobních automobilů, což je o 2 818 ks (o 2,55 %) více než za stejné období r. 2000. Celý příspěvek →
Reklama a marketing po 11. září
Události z 11. září 2001 prý změnily svět. Jak se to projevilo v marketingu a reklamě? Na první pohled nic moc. Běžný občan se dál setkává se standardní, někdy více někdy méně nápaditou reklamu na nejrůznější produkty v televizi, Celý příspěvek →
Marketing a jeho funkce
Jaká je funkce marketingu ? Jaká je marketingově orientovaná firma ?
Tento článek představuje a definuje koncept marketingu jako orientaci k pochopení potřeb a přání zákazníka. Marketingový koncept mění řízení dodání zboží Celý příspěvek →
Marketingové noviny vycházejí
V polovině října 2001 zahajuje provoz internetový server Marketingové noviny.cz.
Tento nový server se bude věnovat aktuálním tématům okolo obchodu, marketingu, prodeje, řízení, strategie marketingu a dalším zajímavým tématům. Celý příspěvek →