Udělejte si život jednodušší, pomůžete sobě i planetě, říká nová kampaň
Obavy a stres ohledně budoucnosti zažívá podle nejnovějších průzkumů mnoho mladých lidí po celém světě. Dnešní mládež čelí vysoké míře stresu souvisejícího s růstem cen, nejistou budoucností a změnou klimatu. Celý příspěvek →
Česká outdoorová značka Hannah představuje novou vizuální identitu
Česká značka outdoorového oblečení a vybavení Hannah představuje nové logo, změny proběhly také v online a offline komunikaci, a dokonce také ve výrobě. Značka se chce vrátit ke svým sportovně-outdoorovým kořenům a inspirovat zákazníky k tomu, aby byli každý den lepší než včera. Celý příspěvek →
Vzniká další generace internetu a Metaverse Continuum, říká Accenture Technology Vision 2022
Metaverse Continuum, ekosystém digitálně-reálných světů a obchodních modelů, zcela změní způsob, jakým nynější svět funguje i jak v něm lidé komunikují, a to prostřednictvím propojení nových technologií, jakými jsou rozšířená realita, blockchain, digitální dvojníci či edge computing, říká nová studie Accenture Technology Vision 2022.
Investice do reklamy v loňském roce dosáhly 124,7 miliard. V roce 2022 se očekává nárůst o téměř 12 %
Investice do marketingové komunikace v loňském roce dosáhly podle Asociace komunikačních agentur úrovně 124,7 miliardy korun. Oproti roku 2020 tak vzrostly zhruba o 5 miliard korun. Největšími zadavateli reklamy byly opět potravinové řetězce – Lidl, Kaufland a Albert. Rostly investice do nemediálních i mediálních kanálů. Největší nárůst zaznamenaly tisk a rádio (o 11 %). Celý příspěvek →
Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry
Dva roky poté, co Kofola koupila minerální vodu Ondrášovka, přichází tato tradiční značka se změnami a ambicí pro další růst. Od března nabízí zákazníkům své vody s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Vše se točí kolem krásného prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Celý příspěvek →
Síť drogerií ROSSMANN se rozhodla odměnit své nejvěrnější zákazníky
V rámci jarní kampaně tak mohou členové ROSSMANN CLUBu za své nasbírané body získat sadu praktických kosmetických taštiček různých velikostí, barev a stylů, a to již od 49,90 Kč. Celý příspěvek →
Společnost LEGO Group představuje novou ambasadorku pro ČR A Slovensko
Novou ambasadorkou dívčí hry s kostkami LEGO® se stala pro Českou a Slovenskou republiku 12letá závodnice na motokárách Laura Bubenová. Tuzemská část globální kampaně Každá je jedinečná – Připravte svět na dívky byla v obou zemích spuštěna symbolicky na Den žen, 8. března. Celý příspěvek →
BILLA spouští věrnostní kampaň s produkty Leifheit
Na konci března členové BILLA Bonus clubu získají další výhody. Konkrétně od 30. března mají možnost nasbírané elektronické body zaměnit za pomocníky při jarním úklidu od německé značky Leifheit. Celý příspěvek →
České VR studio DIVR Labs získalo od Křetínského s Tkáčem miliony eur
Pražské vývojářské studio DIVR Labs získalo od EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče investici v řádech milionů eur. Čeští vývojáři investici využijí pro expanzi na světové trhy, další rozvoj franšízového modelu a vývoj nových autorských her. Celý příspěvek →
Český mediální trh s reklamou vzrostl v roce 2021 o 8 %
Data monitoringu reklamy Nielsen Admosphere Ad Intel za rok 2021 ukazují, že nejsilnějším mediatypem byla v loňském roce opět televize. Celý trh s nadlinkovou reklamou loni dosáhl hodnoty téměř 141 miliard korun. Všechny mediatypy zároveň vykázaly meziroční nárůst ceníkové hodnoty reklamního prostoru oproti roku 2020, který tehdy zásadně ovlivnila situace kolem pandemie COVID-19. Celý příspěvek →
PUMA pokračuje v úspěšném projektu PUMA HEROES
Po úspěšném prvním ročníku PUMA HEROES dává projekt opět šanci mladým lidem ukázat svůj talent a nastartovat kariéru ve čtyřech vybraných oborech. PUMA tak navazuje na loňskou spolupráci s kreativní agenturou Story TLRS. Celý příspěvek →
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %. Je to důsledek požadavků klientů na rychlost a efektivitu projektů, kterým tento materiál dokáže dobře vyhovět. Dago proto investovalo do nových strojů, zdvojnásobilo počet zaměstnanců a posílilo jejich kompetence. Celý příspěvek →
LASVIT představuje tištěný i online magazín Spacial
LASVIT představuje nový online i tištěný magazín Spacial. Cílem magazínu je vzájemné sdílení zkušeností se širší veřejností a komunitou a inspirace. První číslo magazínu se zaměří na téma soukromí. Celý příspěvek →
Stát nedostatečně komunikoval s občany, podíl veřejných zakázek činí pouze 1,5 % z celkového komunikačního trhu
Data vycházející z každoroční analýzy společnosti CEEC Research pro Asociaci komunikačních agentur a Asociaci public relations ukazují, že objem loni vypsaných veřejných zakázek tvořil pouze 1,5 % z celkového komunikačního trhu. Celý příspěvek →