Výsledky vyhledávání pro:

Marketing

Ocenění POP STAR měsíce května 2020 získala kampaň Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc květen se stala realizace Permanent Shop in Shop Jack Daniel´s. V tomto měsíci bylo přihlášeno 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Celý příspěvek →

Reklama
Marketing

Covid mění podobu retailu

Retail právě prochází restartem. Prodej některých druhů zboží prakticky ustal a obchodníci se musejí vyrovnat s ekonomickými následky krize. Jinde pandemie prověřila odolnost distribučních kanálů i personálních zdrojů, protože prodejci museli zvládnout nápor zákazníků i výpadky v zásobování. Celý příspěvek →

Reklama
Komunikace

Kampaň jižní Moravy přepisuje pravidla

Na milovníky dobrého vína a gastronomie, ale také na rodiny s dětmi cílí nová marketingová a komunikační kampaň jižní Moravy. Její snahou je přilákat do kraje především tuzemské turisty a nabídnout jim to, co jinde nezažijí. Pomoci k tomu mají dva videospoty, které budou moci lidé zhlédnout také v televizním vysílání.

„Jižní Morava není funkční jednotkou sama o sobě. Symbióza s městem Brnem je v turismu patrná, proto jsme se rozhodli na kampani pracovat společně s ním. Většina návštěvníků regionu si nenechá ujít návštěvu Brna a platí to samozřejmě i naopak. V kampani nás spojuje téma přepisování pravidel, ke kterému došlo ve společnosti i vlivem posledních událostí v souvislosti s pandemií koronaviru,“ uvedla ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava.

Kampaň, která odstartovala 20. června, vyšla město Brno na tři miliony korun. Dalším půlmilionem se na ní podílela Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava. Kromě televizního vysílání se natočené spoty a vizuály objeví také na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku Jižní Morava a Instagramu South Moravia.

Dodavatelem obsahů je brněnská mediální agentura Media Age. „Myšlenka kampaně stojí na přepisování pravidel, těch o Brně, jižní Moravě, cestování i o chování ve společnosti. Jsme rádi za spolupráci města Brna a Centrály cestovního ruchu Jižní Moravy a věříme, že ucelená kampaň oživí turismus nejen v Brně, ale i v celém regionu, a to i díky televizní kampani, do které se letos město i region rozhodly investovat,“ uvedl ředitel agentury Media Age David Blažek.

Cílem marketingové a komunikační kampaně jižní Moravy je tak přivést do kraje především domácí turisty. Hlavní cílové skupiny, se kterými obsah pracuje jsou rodiny s dětmi, mladí dospělí a tzv. prázdné hnízdo, tedy lidé převážně nad padesát let, který nabízí gastronomii a dobré víno, ale také spoustu zážitků.

„Společně se sobotním spuštěním kampaně plánujeme v horizontu několika dnů také spuštění nového turistického portálu jizni-morava.cz. Ten uživatelům nabídne doslova to nejlepší z jižní Moravy, poradí jim s prověřenými výlety, ale nabídne také tipy na akce, které se, doufejme, budou konat,“ dodala Pavla Pelánová.

Reklama
Marketing
Reklama

V hlavní roli pankáč

Za zábavou i do přírody s aplikací Vlakem na výlet láká po koronavirové přestávce nová kampaň Českých drah. Ivan Trojan tentokrát přehodil výhybku na úplně jinou kolej a z úspěšného byznysmena se stal ryzím pankáčem. Celý příspěvek →

Komunikace

Cílem společnosti Signify je zbavit se do roku 2021 veškerých plastů ve všech spotřebitelských obalech

V rámci své politiky obalových materiálů společnost Signify již nyní používá ke svému balení 80 % recyklovaného papíru a zahajuje postupné vyřazení všech plastů z obalů pro spotřební výrobky do roku 2021. Postupným vyřazováním plastů používaných pro balení spotřebního zboží se společnost Signify vyhne použití více než 2 500 tun plastů ročně. Celý příspěvek →

Komunikace
On-line
Reklama

Na dovolenou s carsharingem – HoppyGo zahajuje letní kampaň

Český peer to peer carsharing HoppyGo startuje hlavní letní sezonu, kterou budou letos Češi pravděpodobně trávit především v tuzemsku. I vzhledem k rostoucí poptávce po dlouhodobých zápůjčkách, kdy si již nyní uživatelé s HoppyGo plánují letošní dovolenou, přichází český carsharing s novou kampaní. Celý příspěvek →

On-line

Řešení globálního oteplování je v našich rukou

Při příležitosti Světového dne životního prostředí, který lidé po celé zeměkouli slaví právě 5. června, byl spuštěn web GlobálníZateplování.cz Jeho cílem je odlehčenou i naučnou formou informovat laickou veřejnost o všem, co souvisí s problematikou zateplování domů. Celý příspěvek →

Reklama

Starobrno uvádí letní kampaň na řemeslná piva

Tradiční pivní značka Starobrno přichází s novou letní kampaní na nedávno uvedená řemeslná piva. Pokračuje tak ve své úspěšné expanzi z jihomoravského regionu nejen na výčepy po celém Česku. IPL, APA a višňový RED jsou piva, které nyní spotřebitel může ochutnat uvařené přímo od starobrněnských sládků. Celý příspěvek →