Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!
Je jí 23 let a „zuby zahnutý nahoru“ jakoby předznamenaly její osud. Sandra Flemrová, holčička z legendární vánoční reklamy a dnes sestřička v zubní ambulanci, se téměř po 20 letech znovu objeví v kampani Kofoly. Celý příspěvek →
DODO načíná další etapu s novou vizuální identitou
Technologicko-logistická firma DODO, která se specializuje na efektivní městskou last-mile logistiku, má novou vizuální identitu. Ta odráží zejména vstup firmy do fáze dospělosti a reflektuje přerod startupu v mezinárodní skupinu a firmu se skutečně celoevropskou ambicí. Celý příspěvek →
Čím se vyznačuje „světová“ reklama? Skvělým nápadem a odvahou
Na světě vzniká denně v průměru 36,6 televizních reklam. Drtivou většinu nikdy neuvidíte. Z těch, co přece jen zahlédnete, spoustu zapomenete, u pár jiných budete tvůrcům závidět nápad nebo rozpočet. Nebo obojí, což je nejhorší. Představíme vám několik kampaní, za kterými stojí kreativci s neotřelými nápady a odvahou. Celý příspěvek →
BILLA odstartovala letní kampaň s produkty Albi
Na konci školního roku přichází obchodní řetězec BILLA s novou letní kampaní, v rámci níž mohou členové BILLA Bonus clubu vyměnit své body za dárky pro své děti za vysvědčení nebo jako zábavnou pomůcku na prázdniny. Celý příspěvek →
ZOOT v nové kampani ukazuje všechny novinky
V květnu módní platforma ZOOT spustila novou kampaň, která postupně představuje všechny chystané novinky, na které se zákazníci mohou těšit. Do kampaně se zapojí řada známých tváří, influencerů, ale i běžných žen, mužů a dětí. Hlavními komunikačními linkami je rychlá doprava, nově zařazený sortiment pro muže i děti, aplikace nebo TikTok. Celý příspěvek →
Plného potenciálu AI využívá jen zlomek společností, zjistil výzkum Accenture
Podle nového globálního průzkumu Accenture již většina společností zahrnula umělou inteligenci (AI) do svých obchodních strategií. Většina z nich ale stále nevyužívá potenciál, který umělá inteligence nabízí – pouhých 12 % společností je ve využívání AI na tak vysoké úrovni, že díky tomu dosahuje silné konkurenční výhody. Celý příspěvek →
ČEZ ESCO dodává v nové kampani vedle zelených řešení i kuráž
Společnost ČEZ ESCO připravila s agenturou McCann Prague novou kampaň zaměřující se na zelená řešení pro B2B klientelu. Trochu netradičně pro tento segment je v ní vedle racionálna kladeno hodně důrazu i na emoci. Celý příspěvek →
Český rozhlas Radiožurnál přichází s novou vizuální identitou
Český rozhlas Radiožurnál obměňuje v rámci rozsáhlé marketingové kampaně svoji vizuální identitu. Jejím cílem je vytvořit dlouhodobý vizuální styl nejposlouchanějšího rádia v České republice a přiblížit se i k mladším posluchačům. Námět i realizace pochází z grafického studia Českého rozhlasu. Celý příspěvek →
Effie letos s novým partnerem a zaměřením na digitál
Letošní ročník Effie Czech Republic se zaměří na digitální marketing. Nejpopulárnější reklamní a marketingová soutěž uzavřela partnerství s českým Googlem a chystá velké věci. Soutěžícím nabídne novou kategorii Digitální marketing, udělovat se bude i Cena za nejefektivnější využití YouTube. Celý příspěvek →
Koukejte mazat, ať něco zažijete. Májka v kampani vyzývá k dobrodružství
Orkla Foods Česko a Slovensko startuje v červnu novou kampaň k propagaci paštiky Májka od Hamé. Její reklama vyzývá rodiny ke společnému letnímu dobrodružství. Celý příspěvek →
LASVIT se opět vrací na milánský Design Week / Salone del Mobile, 2022
Po odmlce způsobené světovou pandemií jsou plní očekávání nejen svět designu a široká veřejnost, ale i samotný LASVIT. Ten představí zcela nové nápady, včetně pohybující se skleněné umělecké instalace a kolekcí osvětlení a nápojového skla od tuzemských talentů, ale i renomovaných světových designerů a architektů. Celý příspěvek →
Ambasadorem mobilních telefonů vivo je nově Patrik Schick
Čerstvý vítěz ankety Fotbalista roku, Patrik Schick, spojil své jméno s předním světovým výrobcem mobilních telefonů vivo. Útočník elitního německého velkoklubu Bayer Leverkusen a člen českého národního týmu má se značkou vivo mnoho společného – mimořádnou kreativitu a inovativní přístup, poctivě odpracovanou cestu mezi špičku ve svém oboru i popularitu u veřejnosti přesahující hranice České republiky. Celý příspěvek →
GLS spustila kampaň s cílem zdvojnásobit počet výdejních míst GLS Parcel Shop
Mezinárodní balíkový přepravce GLS spustil kampaň na rozšíření a vylepšení sítě svých Parcel Shopů po celé České republice. Kampaň s názvem „Všude, kde potřebujete“ odstartovala před pár dny a už má na kontě přes 40 zajímavých tipů na nová výdejní místa. Celý příspěvek →
Reklama na TikToku válcuje ostatní platformy
TikTok v posledních letech zažívá překotný růst a už dávno nejde jen o pošetilou zábavu pro teenagery. Podle aktuálních dat se počet uživatelů v Česku blíží dvěma milionům a kromě generace Z si k němu čím dál častěji nacházejí cestu i zástupci starších ročníků. Celý příspěvek →