Výsledky vyhledávání pro:

Marketing

Ahold testuje navigaci obchodem

Ahold Delhaize pokračuje v představování technologických inovací. Společnost, která v Česku provozuje obchody Albert, začala v Nizozemsku testovat aplikaci „Find my product“. Novinka ukazuje zákazníkům nejrychlejší cestu k vybranému produktu. Celý příspěvek →

Reklama

V nové reklamě na Toyotu hraje Chuck Norris

Na ulici stojí Toyota Tacoma. Přichází Chuck Norris a podepisuje se jí na kapotu. A hned se začínají dít věci. Spolu s autogramem jí totiž legendární filmový drsňák věnuje i svoje superschopnosti. Tak vypadá nový reklamní spot automobilky Toyota v USA. Celý příspěvek →

Výzkum trhu
On-line

MONETA Money Bank spustila nové webové stránky

Přehledné kalkulačky pro spotřebitelské, hypoteční a živnostenské úvěry, interaktivní vyhledávání mezi stovkami poboček a bankomatů či srozumitelné informace o všech produktech nabízí ve vzdušném, stylovém a uživatelsky přívětivém designu zcela nový web MONETA Money Bank na adrese www.moneta.cz. Celý příspěvek →

Marketing

O EFFIE bojuje přes padesát prací

Padesát dva prací se zapojí do klání o nejefektivnější reklamu rok v národním kole globální soutěže EFFIE. Největší počet prací zaznamenaly kategorie Nápoje, potraviny, ostatní služby a spotřební zboží. Celkem se do soutěže zapojilo 23 agentur a dva zadavatelé. Celý příspěvek →

Marketing
On-line

Google rebranduje AdWords a DoubleClick

Je to již 18 resp. 22 let, co Google oficiálně oznámil vznik reklamních platforem AdWords a DoubleClick. Nyní nastal čas na změnu. Společně s rebrandingem svých produktů Google zavádí také nová řešení, která by měla inzerentům přinést další zjednodušení jejich práce. Jak novinky vypadají, popsala agentura LCG New Media. Celý příspěvek →

Reklama

Nová kampaň pro T-Mobile od Saatchi & Saatchi

Nová kampaň, kterou pro operátora T-Mobile připravila agentura Saatchi & Saatchi, pokračuje v konceptu hotelu Růženka. Kampaň představující současný nejmodernější typ televizního připojení IPTV poběží v televizi do konce srpna, na ostatních kanálech bude pokračovat i v září. Celý příspěvek →

Reklama

Výdaje na reklamu v České republice jsou na vzestupu

Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu na jednoho obyvatele jsou zde téměř třikrát vyšší, než je průměr zemí střední a východní Evropy. Největším médiem je dlouhodobě televize, avšak rychle se rozšiřující vyhledávání a programatická display reklama přispívají k rychlému růstu internetové reklamy. Celý příspěvek →

Marketing
Marketing

Marketing-insider.cz – nový špičkový podcast o českém marketingu a médiích

Lukáš Chmela, majitel mediální agentury Media Buyers spustil letos v červnu nový podcast, ve kterém se objevují jako hosté představitelé nejvýznamnějších médií a zástupci předních značek. Podcast má velmi slušně našlápnuto a prvních osm zveřejněných epizod je zaplněno skutečně zajímavými jmény.

1. epizoda
Jak dělá marketing UBER s Václavem Petrem, marketing managerem UBER pro Česko a Slovensko. Rozhovor si můžete poslechnout na webu Marketing-insider.cz.

2. epizoda
Rozhovor s Martinem Švarcem, obchodním ředitelem Seznam.cz o tom, jak řídí Seznam a o vizi dalšího rozvoje největšího českého portálu.

3. epizoda
Rozhovor s Jaroslavem Vavřinou, spolumajitelem Harley-Davison Praha o marketingu Harley-Davidson a o mega oslavě 115 let výročí založení, která letos proběhla v Praze.

4. epizoda
O marketingu Prague International Marathonu a Runczech se Sašou Belovskim, business development directorem.

5. epizoda
Rozhovor s Michalem Štádlerem, obchodním ředitelem Adformu o vývoji online reklamy, RTB i platformě Adform.

6. epizoda
O marketingu ZOOT i o prodeji módy přes internet s Martinem Komorou, marketingovým ředitelem ZOOT.

7. epizoda
Rozhovor s Robertem Schafferem, generálním ředitelem O2 areny o marketingu O2 areny i pořádání špičkových koncertů, Laver cupu nebo Davis Cupu.

8. epizoda
O vývoji a možné budoucnosti české e-commerce, 115 miliardovém trhu s Janem Vetyškou, výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

Nová série rozhovorů se již připravuje a můžete se opět těšit na další atraktivní jména, témata i značky. Více informací o podcastu najdete na www.marketing-insider.cz.

Marketing
Reklama
Marketing