Google rebranduje AdWords a DoubleClick
Je to již 18 resp. 22 let, co Google oficiálně oznámil vznik reklamních platforem AdWords a DoubleClick. Nyní nastal čas na změnu. Společně s rebrandingem svých produktů Google zavádí také nová řešení, která by měla inzerentům přinést další zjednodušení jejich práce. Jak novinky vypadají, popsala agentura LCG New Media. Celý příspěvek →
Nová kampaň pro T-Mobile od Saatchi & Saatchi
Nová kampaň, kterou pro operátora T-Mobile připravila agentura Saatchi & Saatchi, pokračuje v konceptu hotelu Růženka. Kampaň představující současný nejmodernější typ televizního připojení IPTV poběží v televizi do konce srpna, na ostatních kanálech bude pokračovat i v září. Celý příspěvek →
Výdaje na reklamu v České republice jsou na vzestupu
Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu na jednoho obyvatele jsou zde téměř třikrát vyšší, než je průměr zemí střední a východní Evropy. Největším médiem je dlouhodobě televize, avšak rychle se rozšiřující vyhledávání a programatická display reklama přispívají k rychlému růstu internetové reklamy. Celý příspěvek →
Pivovar Svijany partnerem prvoligového Slovanu Liberec
Logo Pivovaru Svijany nesou v nově otevřené sezóně dresy hráčů prvoligového fotbalového klubu Slovan Liberec. Jde o součást dohody o široce koncipovaném partnerství, na němž se pivovar pro letošní sezónu dohodl s vedením klubu. Celý příspěvek →
Marketing-insider.cz – nový špičkový podcast o českém marketingu a médiích
Lukáš Chmela, majitel mediální agentury Media Buyers spustil letos v červnu nový podcast, ve kterém se objevují jako hosté představitelé nejvýznamnějších médií a zástupci předních značek. Podcast má velmi slušně našlápnuto a prvních osm zveřejněných epizod je zaplněno skutečně zajímavými jmény. Celý příspěvek →
MarketUP realizuje náborovou kampaň pro dopravní piloty
Digitální agentura MarketUP spolupracuje s novým klientem. Je jím Czech Aviation Training Centre. Jde o výcvikové středisko na letišti Václava Havla v Praze, které nabízí kurzy a školení pro budoucí dopravní piloty. Celý příspěvek →
MONETA Money Bank s novou kampaní s nulovým úrokem pro živnostníky
MONETA Money Bank spouští novou komunikační kampaň na podporu nezajištěného a neúčelového úvěru Expres Business. Atraktivní nabídkou nulového úroku po dobu prvních třech měsíců chce banka oslovit především živnostníky, svobodná povolání a malé firmy a posílit tak svou pozici šampiona ve financování tohoto segmentu. Celý příspěvek →
Digitalizace v místě prodeje je budoucností reklamy
Reklama v místě prodeje je jednou z mála reklam, kterou se Češi necítí přesyceni. Na prodejnách by dokonce uvítali reklamy více. To vyplývá z pravidelného výzkumu Češi a reklama, který od roku 1993 připravuje Česká marketingová společnost. Celý příspěvek →
Buřinka přináší ve své podzimní kampani revoluční novinku
Ještě před koncem prázdnin odstartovala podzimní komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Po úspěšné jarní propagaci znovu pokračuje Buřinka v televizní kampani, ve které tentokrát komunikuje možnost dokládání účelu úvěru jednoduše a bez faktur, pouze fotografiemi před a po rekonstrukci. Celý příspěvek →
Internetová televize MALL.TV uvede svou první reality show
Internetová televize MALL.TV ve spolupráci s mediální skupinou Omnicom Media Group na podzim spustí reality show s trefným názvem „Závodní akademie“, ve které o adrenalin nebude nouze. Pořad zavede diváky do automobilového prostředí, kde soutěžící rozděleni do dvou týmů budou bojovat o vítězství na závodní dráze. Celý příspěvek →
GEEKové z CZC.cz oficiálním partnerem všech dvojek… a hrušek
Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz pokračuje v sérii kampaní ve znamení dvojek. Otevřeně přiznává, že v segmentu online prodeje IT a elektroniky je dvojkou na českém trhu a zákazníky přesvědčuje, že dvojky jsou mnohdy lepší než jedničky. Celý příspěvek →
Proč využívat telemarketing? Toto jsou důvody
(-pr) Marketingových strategií existuje celá řada. Některé jsou více populární, jiné méně. Jsou však i takové, na které se dost často zapomíná. Sem řadíme aktivní telemarketing. Jistě ho většina z vás zná – jde o klasický prodej po telefonu. Celý příspěvek →
Rodinám, těm je teď hej s Vodafonem
S nástupem nového školního roku končí prázdniny nejen dětem, ale i rodičům, kterým nastává hektické období. Od ranního vstávání, zafixování kroužků, vyřešení logistiky, zorientování se v rozvrhu přes výběr předmětů až po zaplacení složenek, lítaček atd. Celý příspěvek →
Heureka chystá k letním DDZ televizní kampaň
Prázdninovou novinku v podobě letních Dnů dopravy zdarma představil letos nákupní rádce Heureka.cz. Dny budou probíhat od pondělí 20. srpna 12:00 hodin do středy 22. srpna 23:59 hodin. Osvědčený koncept převedla Heureka do léta na základě zpětné vazby samotných e-shopů. Celý příspěvek →