banner_left

Výsledky vyhledávání pro:

On-line
Komunikace
Komunikace
Reklama

Nová employer brand komunikace firmy MoroSystems

Firma MoroSystems spustila novou náborovou kampaň s cílem budovat svou značku zaměstnavatele v povědomí IT odborníků i širší veřejnosti. Kromě výrazného headline „S TEBOU BUDEME LEPŠÍ” kampaň svou textací oslovuje přímo Java a React developery. Celý příspěvek →

Komunikace

Do Lidlu zamířili plyšoví hrdinové

Z prodejen Lidlu si zákazníci mohou odnést nejen nákup, ale také plyšové hrdiny. V nabídce čeká hned deset adeptů z kolekce Cartoon Heroes, kteří potěší malé i velké. Jejich získání je jednoduché. Stačí nasbírat 5 samolepek (každá za nákup v hodnotě 500 Kč), doplatit 19,90 Kč a pak už jen vybrat, který hrdina získá nový domov. Celý příspěvek →

Reklama
Public relations
On-line

Omnichannel není jen trend, ale nutnost

Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fakt, že zákazníci chtějí pohodlně nakoupit tam, kde právě jsou – v kamenném obchodě, mobilní aplikaci i online obchodě. Celý příspěvek →

Marketing
Komunikace

BILLA v nové věrnostní kampani peče s Dr. Oetkerem

Společnost BILLA připravila pro své zákazníky další věrnostní akci ve spolupráci se značkou Dr. Oetker. V období od 20. 3. do 14. 5. 2019 nabídne členům BILLA Bonus Clubu sérii osmi variant pečicích forem a dalšího kuchyňského příslušenství výměnou za BILLA Bonus Body ze zákaznického programu a finanční doplatek. Celý příspěvek →

Branding
Výzkum trhu
Reklama

Opavia uvádí novou kampaň s životním příběhem

Na podporu tradiční sušenkové a oplatkové značky Opavia uvede společnost Mondelez novou originální českou reklamní kampaň. Pod titulem „Opavia po generace v rodinách“ rozehráli tvůrci reklamního spotu příběh, který počíná rokem 1956 a ukazuje malého chlapce, který z rukou svého dědečka objevuje sušenkový zážitek s Esíčky od Opavie. Celý příspěvek →

Reklama