Billa spouští soutěž o nákup v hodnotě 60 000 Kč
Společnost BILLA se rozhodla v tomto roce spustit soutěž o nákup potravin na celý rok. Do konce roku 2022 tak odmění celkem 47 členů BILLA Bonus clubu. Obdaruje je dárkovými kartami v celkové hodnotě 2 820 000 korun. Celý příspěvek →
Jak vidí Češi politickou reklamu?
V rámci dlouhodobého výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě jsme v letošním roce položili otázku zaměřenou na politickou reklamu. Zajímalo nás, jak ji lidé vnímají, co od ní očekávají a sledovali jsme i srovnání s postoji ke komerční reklamě. Celý příspěvek →
Jak kasteláni řídí značky na sociálních sítích
Česko má bohaté kulturní dědictví reprezentované mimo jiné množstvím hradů, zámků a dalších památkových objektů. Celkem 103 z nich je ve správě Národního památkového ústavu. Co památka, to originál – co památka, to značka. Jak má NPÚ řídit 103 značek? Celý příspěvek →
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Dago vytvořilo pro společnost BEL sýry nový shop in shop. Celý příspěvek →
Nejsilnějšími zadavateli jsou potravinové řetězce
Data monitoringu reklamy Nielsen Admosphere Ad Intel za rok 2021 ukazují, že největšími zadavateli reklamy byly v loňském roce tři zahraniční potravinové řetězce. Nepřekvapí proto, že potraviny jsou v Česku zároveň nejsilnějším reklamní segmentem. Celý příspěvek →
McDonald’s láká novou kampaní na ještě neodolatelnější burgery
McDonald’s zve na ještě neodolatelnější burgery novou originální kampaní. Ta se promítne ve všech komunikačních kanálech, včetně českých a slovenských televizních stanic. Jejím prostřednictvím láká pravidelné i příležitostné zákazníky k ochutnání burgerů připravených vylepšenými procesy přípravy. Celý příspěvek →
Jak lidské chování v nadcházejícím roce ovlivní kulturu, společnost a podnikání
Události posledních dvou let vedly ke kolektivní změně vztahů lidí k práci, technologiím, konzumu i planetě. Firmy čelí novým výzvám, jakými jsou změna v myšlení a očekávání zaměstnanců, nedostatek způsobený narušením dodavatelských řetězců či nové virtuální prostředí v podobě metaverse. Celý příspěvek →
Usain Bolt o PUMA kampani „Only See Great“
Držitel světového rekordu a bývalý jamajský sprinter Usain Bolt hovoří ve videorozhovoru pro sportovní značku PUMA o své motivaci stát se nejlepším sprinterem všech dob. Celý příspěvek →
Myslete jako marketér
Zatímco strategii značky a její marketingovou komunikaci řídí marketingová oddělení, budování značky zaměstnavatele a náborové kampaně spadají zpravidla pod personalisty. Celý příspěvek →
Nevyužité možnosti sociálních sítí
Sociální sítě a obecně online prostředí je místem, které nadále roste. Pandemie koronaviru změnila nákupní chování řady lidí, kteří se z různých důvodů naučili žít více online. Na internetu nakupuje více jak 58 % populace ČR a toto číslo se bude určitě nadále zvyšovat. Celý příspěvek →
BILLA letos oznámila už druhou věrnostní kampaň
Společnost BILLA od druhé lednové středy nabízí všem členům svého věrnostního klubu šanci směnit nasbírané elektronické body za keramické talíře, misky a hrnky od belgické značky Moods. Celý příspěvek →
Kam směřují nové sociální sítě?
Protože gigant Facebook postupně roste ke 3 miliardám globálních uživatelů, obvykle neriskuje a spíše adaptuje aktuální trendy. Ty nejzajímavější inovace ve světě sociálních sítí se v poslední době odehrávaly jinde – u menších a progresivních vyzyvatelů. Celý příspěvek →
Ad Intel news: Reklama v segmentu lihovin
V období leden–listopad 2021 vedl žebříček zadavatelů Jack Daniel‘s Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu lihovin, a to v období leden–listopad 2021. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
Spořitelna v nové kampani #silnější s Jenovéfou Bokovou mluví o prosperitě společnosti
V nové kampani komunikačního konceptu #silnější, který banka odstartovala loni na jaře, Spořitelna vypráví svůj příběh, mluví o provázanosti svého působení s rozvojem prosperující společnosti v Česku a připomíná první vkladní knížky, podporu průmyslu i stavbu Rudolfina. Celý příspěvek →