Reklama

Palírna U Zeleného stromu spustila kampaň na Starou žitnou mysliveckou

„Kulaté 500leté výročí od vzniku Palírny U Zeleného stromu je ideální příležitostí pro launch Staré žitné myslivecké Reserve. Kampaň v TV nejsilněji komunikuje výjimečnost nápoje a ukazuje příležitosti konzumace při setkávání v rámci mužské záležitosti.

Produkt ukazujeme ve whiskovém světě, kam se svým charakterem nejvíce blíží. Ostatně vždy se tomuto nápoji říkalo česká whisky. V ostatních komunikačních kanálech – online a BTL – zvyšujeme povědomí o atributu značky, jehož základem je žitný destilát,“ vysvětluje brand manažer Staré myslivecké Boris Rajdl.

Kampaň vytvořila agentura COMTECH CAN a probíhá až do konce prosince v TV, on-line, OOH a instore. O produkci spotu se postaralo DARQ Studio CZ, režie se ujal Jakub Machala. Spot poběží na všech celoplošných televizních kanálech po dobu čtvrtého kvartálu 2018.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *