Marketing

Papírová reklama ve výlohách Dr. Max končí

Z výkladních skříní všech lékáren Dr. Max zmizí do konce ledna tradiční papírové plakáty. Všude je nahradí digitální nosiče. Už teď jsou obrazovky instalovány ve více než polovině poboček největší tuzemské lékárenské sítě. A není to jediná změna, kterou lékárny Dr. Max projdou.

Několik set LCD a LED obrazovek už je rozmístěno přibližně v 65 % lékáren sítě Dr. Max. Momentálně se jimi dovybavují zbývající, přičemž u nově otevíraných lékáren už jde o standard. Do konce ledna ještě vedle sebe budou koexistovat ve výkladech klasické papírové i digitální nosiče, plakáty však definitivně zmizí už v průběhu února.

Základní obsah u lékáren Dr. Max budou tvořit pětiminutové playlisty o pěti až deseti oddělených obsazích. „Půjde buď o původní obsah Dr. Max, anebo o videa připravená ve spolupráci s našimi dodavateli“, říká komerční ředitel společnosti Česká lékárna holding Luboš Korbelář. Nemusí jít ale nutně jen o obchodní sdělení. „V poslední době jsme se například znovu setkali s případy, kdy naše dobré jméno zneužili podvodníci vystupující jako falešní zástupci lékáren Dr. Max a lákající zejména seniory na pochybné předváděcí akce. Na monitorech ve výlohách tedy může běžet například i varování před tímto nebezpečím“, dodává L. Korbelář. Možnost obměny obsahu a estetická čistota jsou nepochybně největší výhodou digital signage. K dalším patří i mnohem jednodušší distribuce obsahu, protože zcela odpadá potřeba fyzické dopravy papírových nosičů. Obsah vysílání na displejích se odbavuje centrálně z ústředního serveru, který je umístěn v prostorách sídla ČLH v pražském Florentinu.

Monitory ve výkladech jsou tou na první pohled nejviditelnější změnou, kterou lékárny Dr. Max momentálně procházejí. Zásadní je i remodeling interiérů, jehož cílem je zpřehlednit prostředí pro pacienty a ostatní klienty a rovněž zvýšit jeho estetickou úroveň. Remodeling i digital signage jsou součástí projektu „Čistá lékárna“, jehož realizací chce ČLH klientům lékáren Dr. Max nabídnout prostředí odpovídající nejmodernějším evropským trendům. Už vloni prošlo vlnou remodelingu víc než 40 lékáren Dr. Max, letos to čeká dalších sedm desítek.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *