banner_left
banner_right
Reklama

Parliamo vsadilo v HR kampani pro Drylock na lidskost

Přes velkou krizi na trhu práce dokázala hrádecká továrna Drylock Technologies, vyrábějící dětské pleny a další hygienické potřeby, nabrat v loňském roce stovky nových kmenových pracovníků. Za úspěšnou HR kampaní stojí liberecká agentura Parliamo, jež vsadila zejména na emoce, lidskost a sérii cílených eventů v menších spádových obcích.

„Při plánování kampaně jsme vycházeli z toho, že pro zaměstnance jsou klíčové dvě věci: peníze a firemní kultura, tedy to, jak se ve firmě cítí, jaká je tam atmosféra, vztahy a komunikace. Pokud nabízíme srovnatelnou mzdu a benefity jako ostatní, a navíc máme handicap nutného dojíždění, pak tím, co rozhodne, budou nejspíš právě emoce a lidskost,“ říká za agenturu Parliamo Dana Filipová.

Jít za lidmi tam, kde bydlí

Klíčové bylo zapojení konkrétních zaměstnanců. „Obličeje spokojených lidí má dnes na billboardech kdekdo, my jsme ale pracovali velmi cíleně – na vizuálech ve vybraných obcích se objevovali zaměstnanci Drylocku, kteří v příslušném městě či obci bydlí a které lidé denně potkávají a znají. Šli jsme zkrátka s lidmi za lidmi,“ vysvětluje Dana Filipová. Outdoor doplňovala intenzivní kontaktní kampaň, v jejímž rámci začal Drylock spolupracovat s místními spolky a organizacemi, pořádal veřejná promítání v kinech či bruslení na stadionech a pronikl i do hospod. „Ke spolupráci jsme přizvali známého kreslíře Petra Urbana, který pro nás vytvořil sérii pivních tácků s vtipy z prostředí továrny. Tácky jsme pak úspěšně nabídli místním restauracím,“ doplňuje za Drylock HR manager Ondřej Kout.

Důležitou součástí bylo probuzení sociálních sítí, které fungují jak v rámci externí, tak interní komunikace. Mnoho mezinárodních výrobních firem má na nich, zejména na Facebooku, stále ještě komunikaci zakázanou. „V Drylocku se nám podařilo toto tabu prolomit a založili jsme jak Facebook, tak Instagram a LinkedIn. Zde jsme cílenou komunikací vytvořili loajální komunitu fanoušků a velmi dobře se nám podařilo zapojit i zaměstnance, kteří nám zde pomáhají šířit dobré jméno firmy dál,“ uzavírá Dana Filipová.

Vypsáno bylo 350 nových pozic, o něž se během roku 2018 ucházelo přes 2000 zájemců. Drylock si tedy mohl doslova vybírat.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *