Tradiční značka cukrovinek Pedro spustí první jarní vlnu in-store kampaně po celé republice, která bude realizována v termínech 11. – 24. března a 8. – 21. dubna. V 18 hypermarketech Albert bude zákazníky oslovovat prostřednictvím nákupů shop-in-shop.
Součástí kampaně budou také ochutnávky a regálové brandingy ve vybraných prodejnách Albert.
„V rámci plánované kampaně se zaměříme na průřez cukrovinkami Pedro. Zákazníkům chceme představit jejich přednosti, abychom jim ukázali, že i když je honí mlsná, můžou sáhnout po sladkostech bez palmového oleje a s kvalitním složením,“ uvádí Milena Rusnoková, generální ředitelka společnosti The Candy Plus Sweet Factory, pod kterou značka Pedro spadá.
In-store kampaň bude uskutečněna v hypermarketech Albert ve dvou termínech v březnu i dubnu. Pedro má pro zákazníky připravený nový design regálového brandingu a v 18 vybraných prodejnách budou probíhat nákupy shop-in-shop. Od 11. do 24. března Pedro stánky najdete v Praze Ruzyni, Ostravě Nové Karolíně a Porubě, Liberci, v obou hypermarketech v Pardubicích, Ústí nad Labem, Mladé Boleslavi, Hradci Králové, Mostě, Zlíně, Teplicích, Prostějově, Litoměřicích a Jablonci nad Nisou. V dubnovém termínu od 8. do 21. dubna v OC Vivo! Hostivař, Plzni a Brně ve Vídeňské ulici.