Reklama

Philips TV propaguje své televize s pomocí bikerů

Společnost TP Vision uvádí velkolepý snímek o horských kolech Darklight, nejnovější film na téma extrémních sportů natočený v noci a osvětlený více než 170 světly.

Snímek tvoří součást mimořádně úspěšné kampaně Beyond the Ordinary, jejímž cílem je demonstrovat účinek unikátní technologie Ambilight.

Darklight představuje třetí film série a jako v obou dosavadních snímcích, které se uměleckým způsobem věnovaly surfingu (Lightwaves) a lyžování (Afterglow), využili tvůrci i zde mocných účinků světla ke zvýšení vizuální působivosti extrémních sportů. Snaze maximálně zprostředkovat pohlcující a ještě intenzivnější zážitek ze sledování televizoru s funkcí Ambilight byl uzpůsoben také obsah.

Kromě sociálních mediálních kanálů společnosti Philips se budou filmy i nadále objevovat na YouTube a Vimeu a dále na webových stránkách a sociálních kanálech vybraných mediálních partnerů po celém světě. Dané sporty byly zvoleny mimo jiné pro své silné komunity a pro svou oblibu u mladého publika, díky čemuž se filmy kampaně Beyond the Ordinary těší mimořádnému úspěchu v online prostředí.

Black Rock, Oregon. Philips/Sweetgrass mountain bike 2015.

Black Rock, Oregon. Philips/Sweetgrass mountain bike 2015.

Celý film byl vytvořen a natočen pomocí kamer 4K Dragon a akčních kamer TomTom Bandit, tedy nikoli s využitím počítače a CGI. V extrémním terénu bylo při natáčení často nutné sáhnout po speciálně připravených kamerových dronech, navíc veškeré šestitunové vybavení musel na místo fyzicky dopravit třicetičlenný štáb.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *