banner_left
Reklama

Poctivá výroba Globus má svou první velkou kampaň, jde i do televize

Hlavní roli v nové kampani Globus dostala jedinečná značka Poctivá výroba Globus, která zastřešuje přes sedm set potravin vyráběných přímo v patnácti hypermarketech.

Osloví zákazníky z billboardů i z televize a bude se soustředit na poctivost a tradiční hodnoty vlastních výrob, kterými se hypermarkety Globus prezentují od začátku své přítomnosti na českém trhu.

„V našich výrobách vyznáváme poctivost, čerstvost a kvalitu. Víme, že jsou to důležité hodnoty i pro naše zákazníky. Poctivá výroba Globus je pro nás přístupem, nikoliv jen sortimentem, který nás odlišuje od konkurence,“ vysvětluje za Globus Petr Ptáček, ředitel marketingu.

Základem nové komunikace značky jsou sdělení prezentující ve spojeném vizuálu kvalitní surovinu a následně poctivý výrobek. Půlené vizuály tak více akcentují zážitek z výsledku, na který se zákazníci mohou každý den v Globusu těšit. Hlavními hrdiny se staly zákazníky nejoblíbenější výrobky, jako kvasový chléb Horal z vlastních pekáren, maso na steak z řeznictví, anebo klasická česká svíčková, na které si mohou zákazníci pochutnat v restauraci každého hypermarketu. Vizuály i televizní kampaň produktů Poctivé výroby Globus budou provázet členové Globus rodiny, které poprvé představila vánoční kampaň. I tentokrát bude mít každý z rodiny své oblíbené výrobky a hypermarkety tak plasticky ukáží, že si v nich vybere opravdu každý. „Každý člen rodiny, kterou oslovujeme, si ve výrobcích Poctivé výroby Globus vybere něco, co má rád. Kampaní tak posilujeme vnímání této unikátní značky,“ říká Petr Ptáček z Globusu.

Nová kampaň, která podpoří povědomí lidí o Poctivé výrobě Globus, potrvá do 23. března. Bude se odehrávat v TV spotech, na plochách billboardů, v letácích, tiskové inzerci, na CLV a osloví zákazníky přímo na POS materiálech v hypermarketech.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *