banner_left
banner_right
Reklama

Podzimní kampaň na 17 evropských trzích spustily České aerolinie

„Nenechte si uletět léto“ je ústředním sloganem nové podzimní kampaně, kterou spouští České aerolinie 26. srpna 2014. Potrvá do 9. září 2014 a objeví se na 17 trzích, včetně českého, německého, italského, španělského či francouzského. Hlavním sdělením jsou speciální cenové nabídky letenek do vybraných evropských destinací.

Letenky zakoupené v době trvání kampaně mohou cestující využít do 15. prosince 2014, přičemž ceny začínají na hranici 2 100 Kč za jednosměrný let.

Podzimní kampaň

Speciální podzimní nabídka se na českém trhu objeví v online i v offline médiích. S vizuálem kampaně se tak setkají návštěvníci portálů Seznam.cz, Google.com, webových stránek Československé filmové databáze a vybraných cestovních kanceláří a agentur a dále čtenáři zpravodajských portálů Novinky.cz, Idnes.cz a Super.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na Facebooku.

V Praze a Středočeském kraji podpoří kampaň spoty ve vysílání rádií tzv. Duhové šestky, tj. na Rádiu Impuls, Frekvenci 1, Evropě 2, Bonton Rádiu, Rock Zone a Dance Rádiu. Inzerce se dále objeví na OOH nosičích a v tisku (Hospodářské noviny, Právo).

Na zahraničních trzích poběží nabídka zejména přes online kanály, přičemž na francouzském a španělském trhu bude navíc podpořena OOH nosiči.

Cílem kampaně je podpořit prodej letenek i pro nadcházející začátek zimní sezony, která pro letecké dopravce tradičně představuje prodejně slabší období.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *