banner_left
banner_right
Public relations

PR Klub tentokrát s mluvčím prezidenta Jiřím Ovčáčkem

Na platformě sdružení profesionálů PR Klub vystoupí na konci roku mluvčí prezidenta Jiří Ovčáček. V pondělí 21. prosince přijde diskutovat o celkové komunikační strategii Hradu, využívaných komunikačních nástrojích včetně sociálních sítí a jejich efektivitě a v neposlední řadě i o dopadu komunikačních aktivit na reputaci prezidenta.

„Ať už někoho provokuje nebo svým jedinečným komunikačním stylem fascinuje, rozhodně je to aktuálně nejmedializovanější, stejně jako nejvýraznější osobnost mezi mluvčími,“ říká místopředsedkyně PR Klubu Gabriela Bechynská, která bude setkání s Jiřím Ovčáčkem moderovat. „Diskuse s ním může být podle našeho názoru velmi zajímavá i všestranně podnětná. Očekáváme, že získáme náhled na komunikaci od člověka, který pracuje v mimořádně stresovém prostředí a ještě k tomu v unikátním spojení s tak svébytným politikem, jakým Miloš Zeman bezpochyby je,“ dodává Bechynská.

Ještě před prosincovým vystoupením Jiřího Ovčáčka organizuje PR Klub půldenní konferenci s tématem „Měření efektivity PR“. Vystoupí na ní zástupci korporací, mluvčí mBank Pavel Vlček a mluvčí pojišťovny Generali Jiří Cívka, kteří pohovoří o reportování výsledků PR aktivit ve velkých a mezinárodních firmách. Vlastní nástroje pro monitoring médií i sociálních sítí včetně těch zaměřených na vyhodnocování představí generální ředitelka společnosti Newton Media Petra Mašínová. Agenturní rozměr včetně nástrojů využívaných v mezinárodní síti FleishmannHillard pak dodá ředitel pro digitální a sociální média Ondřej Peterka. Seminář se uskuteční 25. listopadu od 13 hodin v prostorách YMCA, registrovat se na něj je možné opět prostřednictvím stránek PR Klubu.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *