Reklama

Pražský Publicis vytvořil pro Renault hotovou ságu

Renault začíná rok velkou reklamní kampaní založenou na francouzské výjimečnosti, kterou vyvinul Publicis Prague pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko, Polsko a Pobaltí. Pražskému Publicisu se podařilo na podzim uspět v tendru mezi ostatními Publicis agenturami. Kampaň zahrnuje televizní spoty, tiskové materiály, internet i rádio. První epizoda této francouzské ságy začíná v ČR představením nového Renaultu Mégane s faceliftem představující novou identitu značky.

“Naposledy jsem měl možnost dělat image nového vozu, když jsme uváděli na trh druhou generaci Škody Octavia a Škody Roomster. To se psal rok 2004! Upřímně, nepředpokládal jsem, že by se to dalo v českých poměrech ještě někdy zopakovat,” říká Jakub Hanzlíček, kreativní ředitel Publicis Prague.

Hlavním cílem kampaně bylo zvýraznit francouzský původ značky Renault (French Excellence) s důrazem na její kvalitu a image. Příběh propojuje známé francouzské osobnosti s vlastnostmi moderních vozů Renault. Vše v prostředí designové galerie.
“Klient nám umožnil vybrat kvalitního režiséra (Andy Clarke/USA), zvolit mimořádné obsazení (D, CZ) i komponovanou hudbu (GB). O produkci se staral Filmservice a printy fotil Goran Tačevski.”

Renault

“Z výsledku mám opravdovou radost. Povedlo se to udělat tak, jak jsme chtěli. Teď už zbývá jen jediné, aby byla kampaň dobře vnímána ve všech zemích a auta se dobře prodávala. Osobně jim to moc přeju,” říká Jakub Hanzlíček.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *