banner_left
Komunikace

Při náboru studentů sází FEL ČVUT na digitální kampaň

Sociální sítě, blog a nový web mají pomoci Fakultě elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze k nalákání nových studentů na jednotlivé studijní obory. Digitální kampaň, která odstartovala v prosinci a poběží až do března letošního roku, připravila pro FEL ČVUT agentura Konektor Social.

Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze odstartovala čtyřměsíční digitální kampaň, prostřednictvím níž chce přilákat na své obory nové studenty. „Naše fakulta je právem řazena mezi náročné školy a vnímají ji tak i středoškoláci. My bychom jim chtěli ukázat, že rozhodnout se pro složitější cestu bývá někdy ve výsledku to nejlepší řešení. Studenti se u nás potkají se špičkovými technologiemi, nadnárodním výzkumem a prvotřídními odborníky o oboru,“ zdůvodňuje spuštění kampaně prof. Pavel Ripka, děkan Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze.

Ke zvýšení atraktivity oborů na FELu má v první řadě přispět nově spuštěný web studuj.fel.cvut.cz, který zároveň uchazečům pomůže při výběru vhodného oboru na základě jejich zájmů – heslem webu je proto „Studuj, co tě baví“. „Kromě webu v průběhu ledna ještě spustíme populárně-naučný blog. Na něm chceme ve spolupráci s vybranými novináři z technických médií generovat obsah, který bude informovat o novinkách a zajímavostech z oblasti elektrotechniky a do určité míry bude spojen s fakultou. Může jít třeba i o rozhovory s řediteli firem, jejichž kariéra odstartovala před desítkami let právě na této škole,“ říká k blogu Tomáš Kejmar, social media konzultant agentury Konektor Social, která digitální kampaň pro FEL ČVUT realizuje.

cvut_fel_big

Samotná náborová část, jež bude mj. odkazovat i na tyto dva komunikační nástroje, poběží prostřednictvím reklamních formátů na facebooku. „Oslovovat maturanty prostřednictvím této sociální sítě se nám vyplatilo již v roce 2014, kdy jsme se snažili upozornit na nový studijní program Softwarové inženýrství a technologie. Nejen že meziročně došlo k nárůstu počtu přihlášek o 13 %, ale také jsme přivedli 15 tisíc návštěvníků na náborovou microsite, z nichž třetina vyplnila rozřazovací test,“ připomíná úspěch pilotní kampaně Tomáš Kejmar.

Kromě placených postů a reklamy na facebooku využije agentura Konektor Social k propagaci webu a blogu také PPC reklamu. Kampaň poběží do konce března 2016.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *