Reklama

Probíhá kampaň na novou cereální tyčinku Joya

Joya je první cereální tyčinka, která se vás nesnaží ohromit jen „dokonalou kombinací“ ovoce a jogurtu. Joya je o radosti – vytáhne vás z každé nudy, ve které se během dne ocitnete,  a to rovnou čtyřmi způsoby: jablko & skořice, čokoláda & kokos, meruňka nebo malina

Na budování nové značky Joya, od názvu přes design až po komunikaci, se podílela reklamní agentura Zaraguza. Vystavět nejvtipnější nudu na poradě a následně nechat herečku spolknout produktem měla na starosti produkční agentura Creative Embassy a režisér Luboš Vacke.

„Jsme rádi, že byl náš klient otevřen i ulítlejší kampani a netrval na povinné jízdě, typické pro tuto kategorii. Joya je o radosti a tu chceme šířit napříč celou komunikací,” říká strategy & creative director Roman Biath.

V rámci kampaně je připraven 20 vteřinový televizní spot a jeho kratší verze určené pro online komunikaci. S Joyou se diváci potkají v outdooru ale i na sociálních sítích včetně TikToku.

„Věříme, že JOYA díky netradičnímu spotu a výraznému designu vynikne mezi ostatními tyčinkami a zákazníci po ní s radostí sáhnou.“ dodává brand manager značky Joya Slavomír Svoboda.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!