On-line

Program Das WeltAuto spustil svůj profil na Facebooku

Das WeltAuto rozšiřuje své komunikační kanály o vlastní profil na Facebooku. Facebookoví fanoušci programu Das WeltAuto mohou sledovat pravidelné příspěvky, které zahrnují nejen atraktivní vozy z aktuální nabídky prodejců Das WeltAuto, ale také zajímavé zprávy a novinky ze světa značky Das WeltAuto, včetně atraktivních soutěží.

Jako první byla spuštěna jarní soutěž o lákavé ceny, kterou připravil pes LuDWA, nový maskot značky Das WeltAuto.

„Moderní digitální média a sociální sítě jsou stále důležitějším nástrojem pro komunikaci s našimi zákazníky,“ říká Martin Březina, vedoucí divize Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika. „Proto nás nyní zákazníci naleznou také na Facebooku. Na našem novém profilu představujeme zákazníkům vozy z naší nabídky a zveřejňujeme aktuální tématické příspěvky. Kromě toho se naši fanoušci mohou těšit na nejrůznější soutěže. Důležitá je pro nás především interakce s širokou veřejností včetně možnosti diskuzí, abychom mohli ještě lépe a efektivněji uspokojovat individuální požadavky všech našich zákazníků.“

Pes LuDWA se prezentuje jako hlídač kvality prodávaných vozů a služeb pro zákazníky Das WeltAuto. V jarní kampani zve maskot LuDWA hravé zákazníky, kteří si během prvních čtyř měsíců letošního roku zakoupili nebo ještě zakoupí ojetý vůz u prodejce Das WeltAuto, k zábavné soutěži, v níž se hraje o 6 + 1 víkendů s vozidlem Volkswagen T-Roc nebo Beetle včetně plné nádrže a o 1000 ePESních obojků.

Cesta k vysněné výhře je snadná: Stačí odpovědět na jednu otázku na www.hlidackvality.cz a zaregistrovat se s fotografií zakoupeného vozu do soutěže, která bude mít i své facebookové pokračování. V případě, že na fotografii bude společně s vozem i psí kamarád zákazníka, získá pro něj účastník soutěže stylový originální svíticí obojek v oranžové barvě od Das WeltAuto.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *