Komunikace

Programmatic Media vytvořil nové spoty pro SodaStream

Společnost Programmatic Media pod vedením Romana Stolejdy, bývalého obchodního ředitele pro tiskové tituly v mediální skupině Mafra a šéfa agentur Face Up a Comunica, si připsala další úspěšný projekt pro značku SodaStream.

Programmatic Media spolupracuje již několik měsíců s výrobcem domácích sycených vod SodaStream. Pro komunikaci těchto produktů se rozhodl využít krásnou slovenskou modelku Andreu Verešovou. Ta natočila pro SodaStream spolu se svými dětmi Vanessou a Danielem dva spoty pro internet a jeden pro televizi. V jednom z nich se například vžila do role kouzelnice, která dětem přes jejich neúspěšné pokusy připraví jednoduchým a rychlým stisknutím tlačítka výbornou domácí limonádu. Andrea Verešová i děti si přitom celodenní natáčení užívali, ať už se jednalo o péči stylistů či vizážistů. Děti si totiž dle jejich slov vždy přáli vyzkoušet si na vlastní kůži práci jejich mámy. Podobně tomu bylo i s televizním spotem, ve kterém opět figuruje Andrea Verešová se svými dětmi. Ten klade tentokrát důraz na srovnání nepohodlného tahání balených vod se snadnou přípravou sycené vody v pohodlí domova.

sodastream_big

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *