Marketing

PUMA pokračuje v úspěšném projektu PUMA HEROES

Po úspěšném prvním ročníku PUMA HEROES dává projekt opět šanci mladým lidem ukázat svůj talent a nastartovat kariéru ve čtyřech vybraných oborech. PUMA tak navazuje na loňskou spolupráci s kreativní agenturou Story TLRS.

Společně vyberou čtveřici hrdinů, kteří se s ambasadory projektu Benem Cristovao a Annie Camel vydají zpátky v čase a vytvoří dokonalé dobové stylingy.

I letos PUMA otevírá dveře za snem čtyřem kreativním superhrdinům. Nově se do projektu zapojí talentovaní Češi v oborech make-up, hair styling, fashion styling a set design. Letošním tématem celého projektu je cestování v čase a hlavním úkolem vybraných šťastlivců bude připravit tři unikátní stylingy pro ambasadory značky v duchu devadesátých let a přelomu tisíciletí.

Ambasadorem PUMA HEROES je již po druhé zpěvák Ben Cristovao, novou tváří letošního ročníku se stala také youtuberka a tanečnice Annie Camel. „Doufám, že i letos budeme mít štěstí na super talentované mladé lidi, kterým účast v PUMA HEROES pomůže se splněním snu, rozjetím kariéry, nebo jednoduše s tím, že si budou v tvorbě víc věřit. Z přihlášek je totiž mnohdy vidět, že spousta lidí nemá ani tušení, jak šikovní a talentovaní jsou, a vlastně potřebují jen trochu zvednout sebevědomí a ukázat, že jim někdo fandí,“ říká Tereza Miková ze Story TLRS, idea maker projektu PUMA HEROES. Podporu projektu dále zajišťují projektová manažerka Veronika Havelková a obsahový ředitel Jiří Markvart. Za design a kreativu zodpovídá Marek Hvolka.

Do PUMA HEROES se zapojily další agentury komunikační skupiny Near & Dear. Produkční stránku zajistí VNV Productions, webové stránky vytvořilo studio Semibold. O mediální komunikaci projektu se stará agentura Topic PR.

„Máme moc velkou radost z loňského úspěchu projektu PUMA HEROES, který pomohl nastartovat kariéru čtyřem mladým talentům, a proto jsme se rozhodli opět navázat spolupráci s kreativci z agentury Story TLRS a svěřit i druhý ročník do jejich rukou,“ říká Katarzyna Weslawowicz, Head of Marketing PUMA Eastern Europe.

„Cílem projektu je podpořit mladé lidi v tom, co je naplňuje, a pootevřít dveře kariéře v oboru, který je pro ně tím pravým, a kde je často velmi těžké se prosadit. Za naši komunikační skupinu mohu říct, že se s radostí podílíme na tak kreativně nabitém projektu, který nabízí příležitost mladým lidem splnit si svůj sen,” říká CEO Story TLRS Adéla Marešová.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *