Reklama

Raiffeisenbank spouští kampaň k hokejovému šampionátu

Raiffeisenbank je oficiálním partnerem hokejového mistrovství světa, které letos hostí Česká republika. Kampaň banky bude v této souvislosti v nadlinkové i podlinkové komunikaci zaměřená nejen na image, ale i na produktové benefity.

Raiffeisenbank navíc rozdá fanouškům v soutěži na speciální microsite www.RBhokej.cz a své facebookové stránce až dvě stě lístků a hokejovým nadšencům nabídne i originální mobilní aplikaci.

Spojení jedné z největších bank v České republice s hokejovým mistrovstvím vysvětluje marketingová ředitelka Raiffeisenbank Hana Kovářová: „Ve všem, co děláme, se inspirujeme těmi nejdůležitějšími – našimi klienty. A protože my Češi jsme hrdým hokejovým národem, stala se také Raiffeisenbank hrdým oficiálním partnerem letošního Mistrovství světa v ledním hokeji, které se navíc koná ´doma´.“

Hlavní osobností kampaně je postava známá z reklamy banky. Jedná se o soukromého detektiva Artura, jehož tvář se bude prolínat jak ATL, tak BTL komunikací. Nejvýrazněji bude vidět v online části kampaně, jejímž základem je unikátní microsite www.RBhokej.cz. Zde budou moci fanoušci od 20. do 30. dubna 2015 soutěžit o lístky a od zahájení turnaje se mohou těšit také na tabulky s výsledky, přehledy zápasů a online přenosy komentované vtipnými glosami detektiva Artura.

hokej

„Princip soutěže spočívá v hledání puků ve virtuální hokejové šatně,“ říká Hana Kovářová a doplňuje: „Část soutěže navíc proběhne i na facebookové stránce banky a aktuální dění budeme komentovat i na našem twitter profilu.“

Samozřejmostí je i zpracování aktivit z microsite do mobilní aplikace RB hokej. K dispozici bude fanouškům zdarma pro telefony s operačním systémem Android i iOS, a to od 16. dubna 2015. Každý, kdo si aplikaci stáhne do mobilu, získá výhodu v online soutěži o vstupenky v podobě jednoho nalezeného puku. Také v mobilu bude možné sledovat online Arturem komentované zápasy a zkrátit si čekání o přestávkách jednoduchou hrou.

„Fanouškům nabídneme také možnost navštívit od 16. do 21. dubna opravdovou hokejovou šatnu, která vyroste před pražským obchodním centrem Arkády na Pankráci, a kde bude možné vyhrát další vstupenky. V pátek 17. dubna se zde návštěvníci budou moci setkat i se známými sportovními tvářemi, jako je například historicky první český mistr světa v judu Lukáš Krpálek či hokejová legenda Pavel Richter, “ doplňuje Hana Kovářová.

Raiffeisenbank v kampani použije jak OOH nosiče, tak televizní a rozhlasové spoty. Sloganem „Dali jsme úroky k ledu“ navíc upozorní na speciální produktovou novinku spuštěnou právě v souvislosti s mistrovstvím světa. Jedná se o Rychlou půjčku, která je při splacení do tří měsíců pro klienty zcela zdarma. Tato akce potrvá od 15. dubna až do konce června letošního roku.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *