Marketing

Reklamní agentury pořádají večer otevřených dveří

Přední agentury na trhu sdružené v Asociaci reklamních agentur se rozhodly pozvat veřejnost na „kafe“. Chtějí zejména studentům a zájemcům o práci v reklamě ukázat, jak to u nich funguje, představit zákulisí některých svých kampaní a přiblížit jim nové trendy v reklamě a komunikaci.

Akce se uskuteční ve čtvrtek 26. 5. 2016 od 17 do 21h, paralelně v Praze, Brně a Frýdku-Místku.
 
Akce nAKAfe se tentokrát zúčastní 11 členských agentur AKA (Asociace komunikačních agentur): Aetna (Brno), Comtech, Dark Side, Dorland, Leemon (Frýdek-Místek), Leo Burnett, McCANN Prague, Momentum, Publicis, Saatchi&Saatchi, WMC/GREY. Tyto agentury ilustrují pestrost současného komunikačního oboru – najdete mezi nimi agentury digitální, aktivační, síťové i české nezávislé.

Program bude probíhat v sídlech jednotlivých agentur. Každá má připravené cca ½ hodinové představení agentury, klientů, případovek apod., které se bude vždy 4x opakovat v následujících časech 17:00, 18:00, 19:00, 20:00h (s rezervou na dotazy a networking).

Na webu http://www.aka.cz/nakafe/ je k dispozici mapa, na které stačí vybrat si příslušnou agenturu a rovnou se prokliknout na rezervační formulář. Pak už jen stačí zaškrtnout vybranou hodinu návštěvy a je hotovo. Jelikož se program v jednotlivých agenturách bude opakovat, mohou zájemci stihnout návštěvu až čtyř míst za jedno odpoledne.
Návštěvníkům budou k dispozici zástupci důležitých agenturních pozic – Kreativní ředitel, Ředitel a další. Doprovodný program je plně v režii jednotlivých agentur – grilování, fotbálek, formálnější akce…Svým způsobem tedy půjde o překvapení i pro samotného organizátora akce, kterým je AKA.

nakafe_logo_pozvanka

„Ideálně by mělo jít o pravidelně se opakující akci. Chceme zase obnovit zájem o obor reklamy a ukázat, že práce v agenturách je atraktivní,“ říká Jan Binar, prezident AKA, a dodává: „akce podobného typu má velký potenciál – rádi bychom ji v budoucnu rozvíjeli do podoby jakéhosi festivalu reklamy.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *