Společnost Quick-Step sponzoruje již 19. sezónou cyklistické stáje Quick-Step Floors Pro Cycling Team. V letošním roce přichází s marketingovou kampaní, jejímž hlavním motivem je spojení charakteristik cyklistů a stylových podlah v interiérech. V kampani i na kolech Quick-Step se představují čtyři noví závodníci.
„Značku Quick-Step a cyklistickou stáj spojuje touha po špičkových výsledcích,“ uvedl Daniel Čabrada obchodní manažer značky Quick-step pro Českou republiku. „I přesto, že náš podlahářský tým vnímá ‛výkon՚ jinak než samotní závodníci, my také usilujeme o nejlepší výsledky ve svém oboru. A to je základ úspěchu na obou frontách!“
Reklamní kampaň, která byla poprvé představena v loňském roce, spojuje typické znaky špičkového výkonu s kvalitami podlah Quick-Step. V původní verzi kampaně bylo využito portrétů pěti nejlepších závodníků stáje, konkrétně Toma Boonena, Niki Terpstra, Zdeňka Štybara, Tony Martina a Marcela Kittela. Obraz každého z nich je sestaven ze dvou polovin: levá část je vizuálně zasazena do prostředí legendárních cyklistických tratí a pravá část do interiéru s podlahou Quick-Step.
V letošním roce se kampaně Quick-Step kromě původních závodníků účastní čtyři další jezdci: Fernando Gaviria, Daniel Martin, Julian Alaphilippe a David de la Cruz.
V pelotonu se dále drží i čtyři původní účastníci kampaně. Statnost a síla Nikiho Terpstry ladí s moderním venkovským stylem, zatímco snímky Zdeňka Štybara evokují bezchybnou souhru mezi svěžími barvami a designovými prvky. Představení Marcela Kitellema je vyjádřením skvělé formy, v níž se nachází Marcel i značka Quick-Step. A konečně hvězda klasických silničních závodů Tom Boonen se představuje v klasickém interiéru s hřejivou atmosférou, kde hraje prim symetrie a vyváženost.