Ve výběrovém řízení na další kreativní agenturu, ke stávajícímu Momentu, zvítězil Rituál. ŠkoFIN oslovil 7 potenciálních partnerů na realizaci nové kreativy, do užšího kola postoupily 3 subjekty. Samotné výběrové řízení trvalo měsíc. ŠkoFIN hodlá do vzájemné spolupráce investovat cca 5 mil. korun ročně.
„Výběrové řízení se zaměřilo především na zajištění BTL aktivit pro akční nabídky značkového financování ve spolupráci se značkami koncernu Volkswagen,“ uvádí Lukáš Cankař, vedoucí marketingu a produktu ve ŠkoFINu a dodává: „Od kreativní agentury jsme na základě zadání požadovali zpracování vizuálu konkrétního případu nabídky značkového financování s nízkým až nulovým úrokem za použití našeho CI manuálu. Součástí hodnotících kritérií tendru byla dále navržená skladba POS materiálů a výsledná cena. V těch Rituál výrazně uspěl a ze zpracování je poznat, že se dlouhodobě věnují automobilové branži a dokážou se vcítit do potřeb klienta, který se má rozhodnout pro značkové financování.“
„Jsme velmi rádi, že se nám podařilo zúročit naše zkušenosti z práce pro značky SEAT a Volkswagen, pro které připravujeme různé formy nadlinkové i podlinkové komunikace. Tyto zkušenosti hrály významnou roli při přípravě našeho vítězného návrhu do tendru společnosti ŠKOFIN. Spolupráce s tak významnou společností na trhu financování vozů je pro nás obrovským projevem důvěry, a zároveň i potvrzením směřování naší agentury od produkčních řešení ke komplexním komunikačním návrhům pro naše klienty. Těšíme se na spolupráci a nové výzvy pro naše kreativce,“ dodává Ondřej Dub, Managing Partner z Rituálu.
-red-