Agentura Publicis Prague připravila pro značku NESCAFÉ Classic novou reklamní kampaň, jejíž hlavní tváří se stal Roman Vojtek. Kampaň odstartuje televizními spoty, které doplní online komunikace, soutěž pro spotřebitele na Facebooku a reklama v místě prodeje. NESCAFÉ Classic společně s novou kampaní představuje novou komunikační strategii, nové logo a etiketu na obalech kávy.
Reklamní kampaň navazuje na novou komunikační strategii „It all starts with a NESCAFÉ“, která se týká všech značek NESCAFÉ. Kampaň, za jejímž vytvořením stojí agentura Publicis Prague, odstartovala 19. 5. 2014 televizní reklamou s Romanem Vojtkem v hlavní roli, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Energický optimistický spot zdůrazňuje silnou chuť kávy NESCAFÉ Classic pro každé nové ráno. NESCAFÉ Classic se tak stává příjemným budíčkem, díky němuž bude každý den nastartován s úsměvem.
Od posledního květnového týdne doplňuje televizní reklamu online komunikace a soutěž o zajímavé ceny na Facebooku. Součástí kampaně je také reklama v místě prodeje. U příležitosti uvedení nové kampaně NESCAFÉ Classic rovněž představuje nové logo a novou etiketu na obalech kávy.