Reklama

Rondo.cz spouští reklamní kampaň

Business platforma Rondo.cz spustila velkou reklamní kampaň v hodnotě cca 20 miliónů Kč. Bigboardy a další outdoorové plochy, spoty na televizních stanicích skupin TV Nova a Barrandov, rádiích Frekvence 1 a Evropa 2, stejně tak masivní kampaň na internetu pokryjí téměř celou republiku.

Na kampani se podílí několik agentur. Kreativa a produkce pochází z dílny agentury Proboston, internetová strategie z dílny RobertNěmec.com, plánování a nákup médií zajistila agentura Neo@Ogilvy, public relations podporu pak ASPEN.PR.

Rondo.cz je nová business platforma schopná měnit nákupní chování zákazníků retailových a digitálních společností díky sofistikované mechanice online spotřebitelské hry. Rondo vzniklo v České republice začátkem roku 2017 a ostrý start zažívá právě s nyní spuštěnou kampaní. Je patrné, že se nejedná o běžný věrnostní program, ale o zcela novou platformu, která dokáže komunitu zákazníků zábavnou formou motivovat k častějším nákupům či je odměnit za věrnost. Využitím Rondo.cz firmy získají také zcela nové zákazníky, mohou tedy například uvádět nové produkty na trh, ale také získat více referencí, komentářů a interakcí od spokojených zákazníků.

Z pohledu spotřebitele je Rondo.cz zábavná on-line hra, kde může vyhrát zajímavé ceny třeba již v den samotného nákupu. Už nemusí donekonečna střádat body či slevové kupóny, které může využít za několik měsíců nebo je nakonec nevyužije vůbec. Stačí nakoupit u některého z partnerů Rondo.cz a získat body, tzv. Rondony, které vloží do hry. A ještě v den nákupu může odměněný zákazník vyhrát zajímavé ceny jako jsou nejnovější smartphony, domácí doplňky a spotřebiče, drony, hračky, hodinky či sportovní vybavení a mnoho dalšího. Hodnota a atraktivita výher se bude navíc měsíc od měsíce zvyšovat.

rondo_2

Načasování spuštění Rondo.cz na začátek roku 2017 souvisí se změnou loterijního zákona, který dříve reguloval spotřebitelské soutěže. Zatímco doposud byly povoleny pouze takové soutěže, v nichž souhrn nepeněžitých výher za jeden kalendářní rok nepřesáhl 200 tisíc korun a hodnota jednotlivé výhry nepřekročila částku 20 tisíc korun, od 1. ledna 2017 již tato omezení neplatí. Nově marketingové soutěže podléhají pouze zákonu o ochraně spotřebitele.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *