Komunikace

ROSSMANN se v novém věrnostním programu cestovní tašky Bric’s

Síť drogerií ROSSMANN spustila novou věrnostní kampaň se slavnou italskou značkou cestovních zavazadel Bric’s. Za nákup v prodejnách ROSSMANN po celé České republice mohou nyní zákazníci pořídit exkluzivní tašky za výjimečné ceny. Kampaň potrvá do 14. srpna 2018.

Nová věrnostní kampaň vychází vstříc všem, kteří mají rádi stylové doplňky, a pro zákazníky přichystala prémiové produkty značky Bric’s za symbolické ceny. Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod, při nasbírání 20 bodů si může nakupující vybrat tašku Bric’s za cenu již od 40 korun. Za 10 nalepených bodů pořídí zákazník tašku Bric’s dle vlastního výběru od 200 korun. Pokud navíc nakoupí speciálně označené výrobky, obdrží extra body.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *