Reklama

ROSSMANN spouští edukační kampaň

Síť drogerií parfumerií ROSSMANN spustila kampaň s názvem „Péče o vlasy“. Kampaň pochází z dílny marketingového oddělení společnosti ROSSMANN ve spolupráci s agenturou Winkler & Stenzel.

Mezi hlavní komunikační kanály patří online, rádio, letáky, magazín a POS materiály na všech prodejnách. Součástí kampaně je také speciální soutěž „PROMĚNA“ a možnost diagnostiky vlasů na vybraných prodejnách.

Hlavním mottem kampaně společnosti ROSSMANN zaměřené na vlasovou kosmetiku je „Objevte kouzlo zdravých vlasů“ s podtitulem „Krása na dosah“. Kampaň bude probíhat po dobu sedmi týdnů v období od 20. března do 7. května 2017 a za hlavní cíl si klade šířit osvětu v systematické a trvalé péči o vlasy. ROSSMANN se nechal inspirovat úspěšnou kampaní kolegů z mateřské společnosti v Německu, kterou upravil na míru českým zákaznicím a obohatil o vlastní projekty.

V rámci kampaně bude soutěž „PROMĚNA“

„Jde nám o to, představit nás jako profesionálního vlasového odborníka, který každé zákaznici pomůže dosáhnout zdravých vlasů. A to nejen produktovou nabídkou, ale rovněž odbornými radami a tipy. Smyslem je zákaznicím poskytnout nadstandardní péči, která povede k jejich spokojenosti,“ říká vedoucí marketingového oddělení společnosti ROSSMANN Marcela Syrovátková.

rossman_big

ROSSMANN v rámci kampaně připravil také speciální soutěž „PROMĚNA“, která poběží současně až do 7. května 2017 a celkem 18 výherkyním umožní strávit čas v péči odborníků. Hodnocení bude probíhat odbornou porotou ve složení Petra LovelyHair (blogerka a vlogerka), Jakub Ludvík (fotograf), Lucia Hrušková Gibodová (hlavní vizážistka French Look Makeup Academy), Renáta Jarošová (Relationship Manager Academy Lab Petra Měchurová) a Mili Kraus (módní návrhářka).

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *