Reklama

Sales House realizuje ochutnávky Brown-Forman na řetězcích

Po úspěšné spolupráci realizované v loňském roce, kdy česko-slovenská sales promotion agentura Sales House s.r.o. představovala jednu ze značek společnosti Brown-Forman formou míchaného nápoje Martini Royale na on-trade provozovnách, se nyní agentura ujala ochutnávek vybraných značek v obchodních řetězcích.

Jednalo se o tři klíčové značky společnosti Brown-Forman, a to o Martini Sekt, Bacardi Oakheart a Jack Daniel´s Honey. Ochutnávky probíhaly postupně od února do dubna letošního roku, a to ve vybraných prodejnách Makro v rámci ČR a obchodního řetězce Globus. Za celkem 54 promodní bylo osloveno více jak 14 tisíc návštěvníků a celkem jich ochutnalo přes 8 500, tedy téměř 60 %.

Sales House

„Cílem všech akcí byla aktivní podpora prodeje vybraných produktů společnosti Brown-Forman obohacená o ochutnávku. Prezentace byla zákazníky hodnocena velmi kladně. Podařilo se nám ve všech případech splnit či překročit nastavené prodejní cíle“, uvedla Petra Teiralová, New Business Director Sales House s.r.o.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *