Reklama

Sberbank spustila TV kampaň na FÉR účet

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné banky. Spot vyzdvihuje dva klíčové benefity, kterými jsou kromě unikátní odměny i výběry z bankomatů zdarma po celém světě.

Kampaň vychází z komunikačního konceptu „Hrdost“, v němž banka pomáhá svým klientům k tomu, aby byli hrdí na to, co v životě dokázali. Cílem kampaně je zvýšit měsíční prodeje nových běžných účtů o 50 procent.

Spot vypráví příběh o dívce, která dlouho odkládá rozhodnutí změnit svůj život a začít běhat, až jednoho dne natrefí na boty svých snů. Jedná se o boty s křídly, které přesně padnou k její osobnosti. „Příběh cílí na klienty ostatních bank, kteří dlouho odkládají rozhodnutí převést svůj běžný účet někam jinam. My klientům nyní dáme hned několik důvodů ke změně – odměnu 1234 Kč dostanou nejen za převod svého běžného účtu k nám, ale i za každý další rok jeho aktivního používání. Dalším důvodem jsou i výběry z bankomatů po celém světě zdarma,“ popisuje Alžběta Frösslová, Brand & Advertising Manager Sberbank. Hrdinkou spotu je dívka, která je hrdá, že se dokázala ke změně odhodlat. Hraje jí Anežka Rusevová, herečka známá jako Vendula Maříková ze seriálu Ulice.

Kampaň je podpořena i masivní onlinovou komunikací s různými formáty od videa až po nativní reklamu. Online reklama je umístěna na stránkách Seznam, Nova Group, Lidovky, idnes nebo třeba peníze.cz. Mezi dalšími formáty je využita videokampaň na stránkách YouTube, Facebook a Instagram, která je doplněna další intenzivní komunikací na sociálních sítích.

Spot vznikl ve spolupráci s reklamní agenturou Proboston Creative, produkční agenturou Yo‘Mama, pod taktovkou režiséra Jakuba Havlíka. Poprvé byl použit na podzim loňského roku a kampaň tehdy zaznamenala mezi klienty velkou odezvu. Na základě výsledků prošel TV spot detailní diagnostikou a pro rok 2021 byl ještě vylepšen. Za digitální oblast kampaně zodpovídá agentura Acomware. Nákup medií zajistila agentura FMX, divize agentury Publicis. Design okřídlené obuvi vytvořil Oldřich Voyta.

Čtěte také